Kacirilan saat. Yine beni kimse dusunmedi.
gerçek uykusuzların 02 ye öğleden sonra gibi bakması nedeni ile pek de uykusuzluk ile bağdaştırılamayacak saattir.
O da beni düşünüyor. .....................
biri beni seviyormuş güya

fal işte

kim niye sevsin ki beni.
Tabi ki de hic kimsenin aklinda degilim. Birisi beni dusunseydi suan mesaj atmis olurdu. Ama nerdeeeeeee

Eller kadir kiymet bilmiyor anneğğğğğğ.
by... iiyi geceler.
Mutsuzlarin saati,yak yak.
Kezbanların aşk triplerine girmesini sağlayan anektotlardan biri.
Beni benden başka kimsenin düşündüğünü sanmıyorum.
© copyright 2005 - 2026