bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek7
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- true nun çaylak olması10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ciguli kral4
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- velvet26
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- kemalist dünya19
- feminist sloganı2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- ktç abinin çaylak olması5
- ebu muhammed el culani4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dedehatun'un elleri2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması6
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 2026 dünya kupası25
- tavuk iskender4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
Kim allahın indirdiği hükümler ile hükmetmezse işte onlar kafirlerin ta kendileridir. Maide 44
Kafir olmamak için allahın sözlerine kulak verin şeriatını kabullenin kardeşlerim.
Kafir olmamak için allahın sözlerine kulak verin şeriatını kabullenin kardeşlerim.
teröristlerin doyasıya seks yaptığı diktatörlük biçimi.
islamın gerçek yüzüdür. gerçek islam bu değilciler şeriat gelse ondan farksız bir ülke olmayacağını belki de gelse bile anlamaycaklar ama islamın özü laik bir ülke değildir.
bugün bir arabistan değilsen de bunu sekülerle borçlusun.
kafa kesen bir yamyam değilsen de bunu sekülerlere borçlusun.
bugün bir arabistan değilsen de bunu sekülerle borçlusun.
kafa kesen bir yamyam değilsen de bunu sekülerlere borçlusun.
(bkz: ehelehübele)
Yerler sizin şeriatınızı.
Yerler sizin şeriatınızı.
görsel
Amacı ne şeriatın anlamış değilim . Dünya şeriat olmadan daha da güzel ola biliyor halbuki. Dünyayı cennet yapmak için şeriata ihtiyac yok.
Amacı ne şeriatın anlamış değilim . Dünya şeriat olmadan daha da güzel ola biliyor halbuki. Dünyayı cennet yapmak için şeriata ihtiyac yok.
kuran ve sünnettir kısaca. islama göre isveç bizi bağlamaz. orada yaşamak da serbesttir isteyen gider orada yaşar. bizi isveç mi yönetecek ? yoksa isveç kafalılar mı ? onlar önce kendi aralarında birlik kursunlar kendi işlerine baksınlar.
çok sevenler için iran, suudi arabistan, malezya gibi ülkelere gidip oranın vatandaşı olmalarını öneririm.
Ülkemizde olmaması gereken yönetim biçimi.
Saçmalık çünkü.
Beyni saçmalamış insanların kuranı yorumladım diyerek kendi isteklerini yazdırdıkları hukukumsu sistem.
Çünkü eğer kitap tek ise; ve bundan çıkacak hukuksal sistemde tek olmalıdır.
Her ülke de farklı mı uygulanır amk. Bu kadar bariz olmaz insan yorumlaması ve kafalarına göre yazdıkları!
Ülkemizde olmaması gereken yönetim biçimi.
Saçmalık çünkü.
Beyni saçmalamış insanların kuranı yorumladım diyerek kendi isteklerini yazdırdıkları hukukumsu sistem.
Çünkü eğer kitap tek ise; ve bundan çıkacak hukuksal sistemde tek olmalıdır.
Her ülke de farklı mı uygulanır amk. Bu kadar bariz olmaz insan yorumlaması ve kafalarına göre yazdıkları!
işin ilginç tarafı da şeriattan Avrupaya kaçan beyinlerin oraya gidip şeriat talep etmeleri.
işin ilginç tarafı da şeriattan Avrupaya kaçan beyinlerin oraya gidip şeriat talep etmeleri.
kafa kesmenin sistemleşmiş hali, el kesme, taşlama, kırbaç, pedofili, çok eşlilik, kölelik hepsi bunda var. nesnel araştıran görür.
Gücü ve parası olana uygulanmaz.
Ayet ne güzel demiş bak: hala akıllanmayacak mısınız? Cevap veriyorum: hayır salağız biz ve sanıyoruz ki şeriat herkese uygulanır ve sanıyoruz ki şeriat suçu önler, insanın bu kötü doğasını dizginler. Neden böyle düşünüyoruz?
Çünkü ne coğrafya biliyoruz ne tarih ne sosyoloji ne psikoloji bi sik bildiğimiz yok. Verileni yutuyor geçiyoruz. Türküz, müslümanız, gururluyuz yupiiiii!!! Yaşasın şeriyyyat!!
Ah ulan ah!
Ayet ne güzel demiş bak: hala akıllanmayacak mısınız? Cevap veriyorum: hayır salağız biz ve sanıyoruz ki şeriat herkese uygulanır ve sanıyoruz ki şeriat suçu önler, insanın bu kötü doğasını dizginler. Neden böyle düşünüyoruz?
Çünkü ne coğrafya biliyoruz ne tarih ne sosyoloji ne psikoloji bi sik bildiğimiz yok. Verileni yutuyor geçiyoruz. Türküz, müslümanız, gururluyuz yupiiiii!!! Yaşasın şeriyyyat!!
Ah ulan ah!
şeriat din demektir.din ise islamdır. boşuna sağa sola bakmayın gerçek ve doğru şeriatın örneğini bulamazsınız. bu yüzden şeriat ismi kötü olarak kazındı akıllara.dolayısıyla insanlara devletlere bakarak şeriat kavramını yargılamamak gerek.gerçek şeriatı görmek isteyen kur'an'a ve peygamberimizin hayatına bakabilir.
Laikligin yerine gelecek olandir.
bugün müslümanım diyen insanın bile kafa kesmek sandığı, ürvet ül vüska, ulu yol, kadim dost..
gel gör ki kime anlatıyoruz..
gel gör ki kime anlatıyoruz..
Bu şeriatın kac anlamı var ya, arapca turkce sozlukte şeriatın anlamı" yol" sonra camideki hocalara sordum onlarda şeriatın anlamı "kanun" dediler. şimdede anlamı "din" oldu mk yeter be.
Çağımız dünyasında etkisi olmaması gereken yönetim şekli. Millet mars' da keşfe çıkarken orta Doğu ile yakınlaşmak oldukça düşündürücü ve tuhaf...
Bazı insanların yaptığı hayvanlıkların karşılığı şeriatte o kadar güzel ki.
Ülkemiz insanının bilmediği yönetim şeklidir.
allah ın kanunudur. eğer uyulursa topraklara adalet gelir.
"Kur'an'daki ayetlerden, Peygamberin sözlerinden çıkarılan, dinî temellere dayanan Müslümanlık kanunları." t.d.k
"Kur'an'daki ayetlerden, Peygamberin sözlerinden çıkarılan, dinî temellere dayanan Müslümanlık kanunları." t.d.k
Yol demektir.
Suç teşkil etmeyen ve kimseye zararı olmayan özgürlükleri engellemesi bile günümüz düşüncesine aykırı olan yönetim biçimi. insan fiziksel ve psikolojik zarar vermediği halde sevdiği şeyleri yapmaktan mahrum kalmamalı. Bu açıdan şeriat günümüz dünyasında yeri olmaması gereken bir olgudur. Insanlar teknolojiye, heyecan uyandıran keşiflere açılırken onları dışarıya kapatmanın, kapanmanın mantık ve gereği yok.
Şeriat dindir din islâm dır islam gelecek huzur gelecek.
Laiklik şartı gibi din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılıp ülkenin daha huzurlu, iyi yönetilmesini sağlayan bir şartın önüne geçmesi bile günümüze aykırılığını gösterendir. Evet, dini özgürlüğümüz olmalı ama bu diğer özgürlüklerimizin önüne geçmemeli, şeriat bunu engelleyeceğinden günümüze yansıması söz konusu olmamalıdır. Çağdaş dünyaya uyum sağlarken dini özgürlüğümüzü yaşayabiliriz. Dışarıya kapanmaya, kapalı kalmaya gerek yok.
Şu anda herhangi bir ülkede yasanmasinin imkansız oldugu yönetim biçimi. Lan daha peygamber oldukten 20 sene sonra birbinize dustunuz. Sürüyle halife çıktı ortaya. Henüz izler çok tazeyken bile olmadi seriat meriat. Her boruyu alan kendi kafasina göre öttürdü. 1400 yıl sonra mı olacak.
Yönetilmek için en makul rejim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar