şeriat

kuran ve sünnettir kısaca. islama göre isveç bizi bağlamaz. orada yaşamak da serbesttir isteyen gider orada yaşar. bizi isveç mi yönetecek ? yoksa isveç kafalılar mı ? onlar önce kendi aralarında birlik kursunlar kendi işlerine baksınlar.
© copyright 2005 - 2026