bugün
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- 1 euro 52 93 tl2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- eski uludağ sözlük ortamı7
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sedat pekmez18
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- toplu taşıma aracı2
- 0 0 75
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- cut the crap4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- diamond bosphoruss denen yazar7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ayrılığın 7 aşaması2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- tekerlek kaşar4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- su içmekten göbeğin çıkması2
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
entry'ler (31)
ee demek ki neymiş kardeşim; parası olan değil iyi oynayan kazanırmış..
dedirten olaydır.
dedirten olaydır.
yaptığı onca efsane şeyden,
süperlige çıkardığı onca takımdan,
düşme hattından kurtadığı sayısı takımdan,
yeri geldiğinde beş kuruş para almadığı takımlardan sonra bile hala mütevaziliğinden ve adamlığın ödün vermeyen hocam benim.
bugünki maçın ardından söylediği o cümleler de bunu kanıtlar nitelikte;
buraya kadar biz gelmedik taraftarımız geldi. biz değil asıl şampiyon onlardır!
süperlige çıkardığı onca takımdan,
düşme hattından kurtadığı sayısı takımdan,
yeri geldiğinde beş kuruş para almadığı takımlardan sonra bile hala mütevaziliğinden ve adamlığın ödün vermeyen hocam benim.
bugünki maçın ardından söylediği o cümleler de bunu kanıtlar nitelikte;
buraya kadar biz gelmedik taraftarımız geldi. biz değil asıl şampiyon onlardır!
euro 2008'de Hırvatistan'a attığı son dakika golünden başka hayatta pek de bir başarısı olmayan futbolcudur.
ama şu da bir gerçektir ki adamı her gördüğümüzde gözlerimiz hala o 2008 yaz akşamına gider ve spikerin sözcükleri çınlar kulaklarımızda..
"semih semihh semiihh semiihhh"
ama şu da bir gerçektir ki adamı her gördüğümüzde gözlerimiz hala o 2008 yaz akşamına gider ve spikerin sözcükleri çınlar kulaklarımızda..
"semih semihh semiihh semiihhh"
göztepe sayesinde artık şanlı beşiktaşımın da senede en az bi' kez uğrayacağı güzelim memleketim benim..
başlığı açanın aklından şüphe edeceğim bi konu.
Kardeşim akıl yaşınız 0-3 falan mı?
millet uzaya çıkıyor biz hala yok o allah demiş, bu ateistmiş diye tartışıyoruz.
Kardeşim akıl yaşınız 0-3 falan mı?
millet uzaya çıkıyor biz hala yok o allah demiş, bu ateistmiş diye tartışıyoruz.
hemen bi' kelime uyduruyorum..
mesela bi' iş yapacaksınız ama gücünüz mü kalmadı, yoruldunuz mu? hemen şu absürt kelimemi kullanın;
tarıkmengüçlüleştiremediklerimizden misiniz?
çünkü neydi efenim? tarık mengüç, güç demekti..
mesela bi' iş yapacaksınız ama gücünüz mü kalmadı, yoruldunuz mu? hemen şu absürt kelimemi kullanın;
tarıkmengüçlüleştiremediklerimizden misiniz?
çünkü neydi efenim? tarık mengüç, güç demekti..
beşiktaş kısmı doğru da takım kısmı yanlış.
Beşiktaş takım değil kulüptür, takımlarn amacı kupa kaldırmak; kulüplerin ise felsefesi, duruşu ve şerefi vardır.
-Poyraz Karayel/Zülfikar
Beşiktaş takım değil kulüptür, takımlarn amacı kupa kaldırmak; kulüplerin ise felsefesi, duruşu ve şerefi vardır.
-Poyraz Karayel/Zülfikar
ülkemin en güzel şehridir.
ülkemin en temiz denizine, ülkemin en güzel havasına, ülkemin en yeşil ormanlarına her şeyden öte ülkemin en sıcak kanlı aklı başında insanlarına sahip; tarih boyunca birçok uygarlığa ev sahipliği yapmış, iyonyalıların felsefesine ortam hazırlamış, tertemiz dağı taşıyla tüm şehirleri kıskandırmış başkent ilan edilesi güzel memleketimdir.
izmir büyük bi' köydür diyenleri de duyar gibiyim.
öyledir kardeşim, kocaman binalarla, insanlıktan nasibini almamış yaratıklarla, koca koca fabrikalarla dolup taşmadığı, havası suyu tertemiz olduğu için, izmir bi' köyse eğer; umalım da hep köy olarak kalsın.
üstelik sizin o övdüğünüz, gururlandığınuz tüm şehirleri ülkeleri toplasanız, bi' karşıyaka, bi' bostanlı, bi' konak etmez gözümde.
bir izmirliye sorulacak son sorudur arkadaşım izmir, medeniyetin başkentidir..
ülkemin en temiz denizine, ülkemin en güzel havasına, ülkemin en yeşil ormanlarına her şeyden öte ülkemin en sıcak kanlı aklı başında insanlarına sahip; tarih boyunca birçok uygarlığa ev sahipliği yapmış, iyonyalıların felsefesine ortam hazırlamış, tertemiz dağı taşıyla tüm şehirleri kıskandırmış başkent ilan edilesi güzel memleketimdir.
izmir büyük bi' köydür diyenleri de duyar gibiyim.
öyledir kardeşim, kocaman binalarla, insanlıktan nasibini almamış yaratıklarla, koca koca fabrikalarla dolup taşmadığı, havası suyu tertemiz olduğu için, izmir bi' köyse eğer; umalım da hep köy olarak kalsın.
üstelik sizin o övdüğünüz, gururlandığınuz tüm şehirleri ülkeleri toplasanız, bi' karşıyaka, bi' bostanlı, bi' konak etmez gözümde.
bir izmirliye sorulacak son sorudur arkadaşım izmir, medeniyetin başkentidir..
başıma ilk kez gelendir.
izmir'de oturuyorum ve inanılmaz derece acayip şeyler oluyor.
sabah 17.14'de karşıyaka'da rahat 6 saniye kadar sallandım, ilk kez bir sarsıntıyı bukadar yakından hissettim.
anlık bi şey gelip geçti diyemeyeceğim, hala etkisindeyim.
acayip olan tarafı ise depremden sonra gün batarken oluşan kırmızıya yakın turuncu gökyüzüydü ve şu an sokakta acı acı havlayan köpekler..
ne kadar doğrudur bilemem ama bunların pek hayra alamet olduğunu düşünmüyorum.
tanrım hepimizin yar ve yardımcısı olsun..
izmir'de oturuyorum ve inanılmaz derece acayip şeyler oluyor.
sabah 17.14'de karşıyaka'da rahat 6 saniye kadar sallandım, ilk kez bir sarsıntıyı bukadar yakından hissettim.
anlık bi şey gelip geçti diyemeyeceğim, hala etkisindeyim.
acayip olan tarafı ise depremden sonra gün batarken oluşan kırmızıya yakın turuncu gökyüzüydü ve şu an sokakta acı acı havlayan köpekler..
ne kadar doğrudur bilemem ama bunların pek hayra alamet olduğunu düşünmüyorum.
tanrım hepimizin yar ve yardımcısı olsun..
''Kabul et sonu yoktu bir gün ayrılacaktık''
-Hakan Altun
https://www.youtube.com/watch?v=HAWnb017q7A
-Hakan Altun
https://www.youtube.com/watch?v=HAWnb017q7A
Noel her yıl 25 aralıkta kutlanan isa'nın doğuşudur önce bi burada anlaşalım. Sonrasına gelecek olursak; isteyen kutlar, istemeyen kutlamaz arkadaş.
kanka ile oturup yeni sevgili ile kalkmaktır.
-Bershka
+belçika.
+belçika.
tek bir bakışın bile kırk yıl hatrının olduğu şu kalbimizde yaşanması en doğal olaydır. hayal kırıklığıdır.
hayatımda var olan en güzel şeydir. hayatımdaki herkesin gidişini, marşlarıyla uğurladığım takımdır.
-sen benim her gece efkarım gözümdeki yaşım sigara dumanım..
-sen benim her gece efkarım gözümdeki yaşım sigara dumanım..
aslının Erdoğan'a söylendiği sözdür. troll amaçlı başlıktır.
bim'de satılan, son kullanma tarihinin bitimine birkaç gün kalmış "dost yoğurt"ları.
Kızım sen bakire olabilirsin davul patlamamış olabilir fakat tokmağın davulda değmedik yeri kalmamış.
biraz daha kızarsın tam olacak dur 2 dakika daha kalsın diyip kendimi tostçu erol gibi hissettiğim o 2 dakikadan sonra tostumun yanarak çıkması.
-ben zateen yanık seviyorum ki
+he hü canım he hü.
-ben zateen yanık seviyorum ki
+he hü canım he hü.