bugün

göztepelilerin ya allah bismillah demesi

başlığı açanın aklından şüphe edeceğim bi konu.

Kardeşim akıl yaşınız 0-3 falan mı?

millet uzaya çıkıyor biz hala yok o allah demiş, bu ateistmiş diye tartışıyoruz.
© copyright 2005 - 2026