bugün
- falıma bakmak isteyen var mı8
- chp den akp'ye jet geçiş3
- 1 euro 52 93 tl3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması4
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- nofap6
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 0 0 75
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
entry'ler (32)
bu ifadeyi vurgulayarak kullananlara,
zira kendileri insanların dış görünüşlerine içleri ve düşüncelerinden daha çok önem verdiği belli olan ilkel nato kafa türlerdendir.
bir de utanmadan bunu dile getirmeleri yok mu...
bir de kadın hakları filan teraneleri terennüm ederler iki yüzlü pezevenkler...
zira kendileri insanların dış görünüşlerine içleri ve düşüncelerinden daha çok önem verdiği belli olan ilkel nato kafa türlerdendir.
bir de utanmadan bunu dile getirmeleri yok mu...
bir de kadın hakları filan teraneleri terennüm ederler iki yüzlü pezevenkler...
(normalden fazla) büyük memelerden hazzetmediğim (nahoş geldiği) sıkça olabilmekle beraber
normal küçükçe-fit olanları aşırı seksi gelen,
çok küçük olanları ise herhangi bir nahoşluk uyandırmayıp sadece sexual appeal'ini azaltan bir vaziyettir.
normal küçükçe-fit olanları aşırı seksi gelen,
çok küçük olanları ise herhangi bir nahoşluk uyandırmayıp sadece sexual appeal'ini azaltan bir vaziyettir.
başlığını yazanın zihniyetinin ifade ettiği şeyler bakımından:
1- insanlara "türbanlı" "açık-türbansız" olarak ön yargılı at gözlükleriyle bakıldığını gösteren zırva. insanlar hakkındaki düşüncelerini onların kıyafetleri hakkındaki basmakalıp önyargıları olmaksızın oluşturamayacak bağnazlıkta ve böylece genellemeler yaparak insanları ayıracak dingilliktedirler.
2- Örtünen insanlara (örtünmeyenleri sorgulamazken) onları sorgulayıp "başörtüsü" yahut "kapalı" veya "yazmalı" vs. yerine siyasi/ideolojik bir söylemi içinde barındıran "türban" kelimesi kullanılarak en hafifinden görgüsüzlük sergilenmesi.
1- insanlara "türbanlı" "açık-türbansız" olarak ön yargılı at gözlükleriyle bakıldığını gösteren zırva. insanlar hakkındaki düşüncelerini onların kıyafetleri hakkındaki basmakalıp önyargıları olmaksızın oluşturamayacak bağnazlıkta ve böylece genellemeler yaparak insanları ayıracak dingilliktedirler.
2- Örtünen insanlara (örtünmeyenleri sorgulamazken) onları sorgulayıp "başörtüsü" yahut "kapalı" veya "yazmalı" vs. yerine siyasi/ideolojik bir söylemi içinde barındıran "türban" kelimesi kullanılarak en hafifinden görgüsüzlük sergilenmesi.
hiç sigara alışkanlığı olmamış biri olarak diyebilirim ki, yoksunluk sendromunun en şiddetli hissedilip görüldüğü durumlardan biri olduğunu bilmüşahede söyleyebilirim.
sigara için değil lakin türevleri patlatan can sıkıntılarına (yoksunluk sendromu kaynaklı, bağımlı olunan şeylere ulaşamazken) çareleri, tavsiyeleri olan varsa dinlemek isteriz.
sigara için değil lakin türevleri patlatan can sıkıntılarına (yoksunluk sendromu kaynaklı, bağımlı olunan şeylere ulaşamazken) çareleri, tavsiyeleri olan varsa dinlemek isteriz.
hayatta sizi gerçekten seven, ve eksikleriniz, yanlışlarınız, kusurlarınıza rağmen bağrına basan koca bir gönle teslim edilen yürek gibi şefkate doymaktır. her ne kadar küçükken yapılsa da bazı zamanlarda büyükdükten sonra da ihtiyaç duyarsınız. çünkü bir eşini bulabilmek çok zordur.
ibadet hürriyetine mani olan bazı geri kafalılar.
derler ki: küçük meme yoktur, henüz emzirmeyen anne adayı vardır.
ehi.
ehi.
bazı entrylerinden hareketle şunu diyebilirimki şairanelik ruhu sezdiriyor. ayrıca mum alevine bakmak, denizin sesini dinlemekle rahatlayabilmesi estetik-moral zevkinin kalitesini gösteriyor.
buna mukabil, erkekleri itici yapan detaylar'daki
"Kendi tipine statüsüne bakmadan karşı cinse sallaması her iki cins içinde aşırı itici bir durum. "
yorumuyla gerçekten önyargısını ortaya koyarak maddeci ve suretperest anlayışıyla örnek bir dar görüşlülük (bağnazlık) sergileyebilen de biri imiş.
buna mukabil, erkekleri itici yapan detaylar'daki
"Kendi tipine statüsüne bakmadan karşı cinse sallaması her iki cins içinde aşırı itici bir durum. "
yorumuyla gerçekten önyargısını ortaya koyarak maddeci ve suretperest anlayışıyla örnek bir dar görüşlülük (bağnazlık) sergileyebilen de biri imiş.
"Bir Adam Yaratmak" (isme gel) "Reis Bey" ile birlikte gerek benzerinin yapılabilmesi zorluğu gerekse ulaştığı eşsiz seviye ile Türkçe'nin ve edebiyatın zirvelerindendir.
benim için geçilmesi imkânsıza yakın -gerek dil ve üslûpça, gerekse felsefesi, konusu ve içeriğiyle- hârikulâde şâheserlerdendir.
Arkadaş böyle bir üslûp yok ya. Hem de böylesine konular, mesajlar ve temalarla birlikte.
işbu eserler filme de çekilip şâhâne bir şekilde oynanmıştır ve youtubeda mevcuttur. Bilhassa bazı replikleri bağımlılık yapabilir dikkat (bkz: ) "Hiç bıçağın deştiği yerden kan akmaz olur mu ?"
Kaç sefer seyretmiş olmama hatta sahne sahne tetkik etmeme rağmen hâlâ daha eskimiyor, etkiliyor, hayran bırakıyor. Keşfedilçe daha da fazlası bulunan engin bir umman gibi.
benim için geçilmesi imkânsıza yakın -gerek dil ve üslûpça, gerekse felsefesi, konusu ve içeriğiyle- hârikulâde şâheserlerdendir.
Arkadaş böyle bir üslûp yok ya. Hem de böylesine konular, mesajlar ve temalarla birlikte.
işbu eserler filme de çekilip şâhâne bir şekilde oynanmıştır ve youtubeda mevcuttur. Bilhassa bazı replikleri bağımlılık yapabilir dikkat (bkz: ) "Hiç bıçağın deştiği yerden kan akmaz olur mu ?"
Kaç sefer seyretmiş olmama hatta sahne sahne tetkik etmeme rağmen hâlâ daha eskimiyor, etkiliyor, hayran bırakıyor. Keşfedilçe daha da fazlası bulunan engin bir umman gibi.
Antep ! şehrimin yaşındaymışım yeni farkettim rafık.
'lar' fazla gibi geldi bana, yani olabilir tabi ama, bir tane olması da kâfi.
yazarlarının sağcılık ve solculuk gibi klişe ve basmakalıp genel geçer genellemelere sahip olmasıyla şu iki şeyi düşündürten başlık:
1- gerçekten sağcılık veya solculuğun ne demek olduğunu bilmiyorlar yahut hala 80'lerde yaşıyorlar
günümüzün inanılmaz boyutta değişmiş şartlarına ve insanlarına rağmen hâlâ onları kafalarındaki farazi kalıba -ne kadar zorlasalar da sığmasa da- tıkmak için uğraşarak ön yargılılık ve at gözlüklerini arz-ı endam ediyorlar.
2- fakirlik veya zenginliğin kişinin inanç seviyesine bağlı olduğu yanılgısı ve ön zannına sahiptirler.
1- gerçekten sağcılık veya solculuğun ne demek olduğunu bilmiyorlar yahut hala 80'lerde yaşıyorlar
günümüzün inanılmaz boyutta değişmiş şartlarına ve insanlarına rağmen hâlâ onları kafalarındaki farazi kalıba -ne kadar zorlasalar da sığmasa da- tıkmak için uğraşarak ön yargılılık ve at gözlüklerini arz-ı endam ediyorlar.
2- fakirlik veya zenginliğin kişinin inanç seviyesine bağlı olduğu yanılgısı ve ön zannına sahiptirler.
ekonomi meselelerine hiç girmeden diyorum ki,
millet kendi bokunun içinde boğulan yaratıklar gibi
gönüllü olarak
telefonun içinde yaş(am)ıyor.
bağımlılığın böylesi...
millet kendi bokunun içinde boğulan yaratıklar gibi
gönüllü olarak
telefonun içinde yaş(am)ıyor.
bağımlılığın böylesi...
evet, eğer ki o kişi bir yürüyen ölü ve aslında ölümü hayatından hayırlıysa onun adına sevinirim.
gerçek hayatı "kalbin" hayatı ve hali ile eş tutup kabul eden biri olarak:
ne mezarlar gördüm ölü değil
ne yürüyenler gördüm hayatta değil
gerçek hayatı "kalbin" hayatı ve hali ile eş tutup kabul eden biri olarak:
ne mezarlar gördüm ölü değil
ne yürüyenler gördüm hayatta değil
aç tavuk kendini darı ambarında görürmüş, derler
olur mu olur.
olur mu olur.
çoğu insanın paraya taptığı su götürmez bir hakikat, fakat bu mevzuların böylesine görgüsüzce konuşulur olması...
geveleyenlerin henüz (gerçek manada) reşit olmadığını, yani akli ve ruhi olgunluğa erişmemiş olduğunu kuvvetle muhtemel düşündürüyor.
geveleyenlerin henüz (gerçek manada) reşit olmadığını, yani akli ve ruhi olgunluğa erişmemiş olduğunu kuvvetle muhtemel düşündürüyor.
kafalarının içinde sanki beyinlerini kemiren bir kurt gibi sürekli dinle ve dindarlarla/inananlarla meşgul olurlar. Güya inanmıyorlar ama belki pek çok inançlıdan çok takıntı yapmış, kafaları bir arı kovanı gibi sürekli aynı meseleler etrafında döner.
ki aslında din hakkında düşünceler farklı şey, onları başkalarını rahatsız etmek için alet gibi kullanmak farklı şeydir. asıl maksatları kin ve nefret duydukları dindar veya inançlı insanları rahatsız ederek mazişistçe adi, bayağı ve alçak bir zevk duymalarıdır. bu da cibiliyetlerini ortaya koyar.
benim de dinsizler hakkımda düşüncelerim var. ama sürekli gidip dinsizleri, bulundukları ortam veya mecraları bulup onlarla uğraşmıyorum. esasen mesele dinsiz olmaktan öte karakter ve şahsiyet meselesidir. daha doğrusu bu durumda onlar için karaktersizlik ve şahsiyetsizlik.
çünkü fikr-i sabitleri olmuştur onların.
malum, dervişin fikri neyse zikri de odur. sürekli dini eleştiren tiplerin da ufkunun ne kadar geniş(!) olduğu böylelikle görülebilir.
bir bakıma bunu yapanların, bir kısım insanlar için prim yapma, popülerlik, marjinallik, revaç bulma, öne çıkma, kendini gösterme tarzı-şekli olduğu da söylenebilir. (farklı bir şey söyleyecekler ki dikkat çeksinler)
son olarak kendileri başkaları için çok kıymetli ve mühim olan din gibi mukaddesat hakkında ileri geri konuşup daha bir de utanmadan küstahça bunu savunacak edepsizlik derekesindedirler.
buna mukabil aynı şey, kendileri, kendi mukaddes/kıymetli, yüksek kabul ettikleri şeyler, insanlar vs. hakkında olunca nâmertliğin manifestosunu yazarcasına ikiyüzlülüğün ve çifte standartın emsalliğini ortaya koyarak dönme dolap oyununa geçerler.
kıvraklık ve cıvıklık düşük seviyeleridir işte, ne yaparsın.. iyi aile terbiyesi görmemişler sizi ! yazık...
ki aslında din hakkında düşünceler farklı şey, onları başkalarını rahatsız etmek için alet gibi kullanmak farklı şeydir. asıl maksatları kin ve nefret duydukları dindar veya inançlı insanları rahatsız ederek mazişistçe adi, bayağı ve alçak bir zevk duymalarıdır. bu da cibiliyetlerini ortaya koyar.
benim de dinsizler hakkımda düşüncelerim var. ama sürekli gidip dinsizleri, bulundukları ortam veya mecraları bulup onlarla uğraşmıyorum. esasen mesele dinsiz olmaktan öte karakter ve şahsiyet meselesidir. daha doğrusu bu durumda onlar için karaktersizlik ve şahsiyetsizlik.
çünkü fikr-i sabitleri olmuştur onların.
malum, dervişin fikri neyse zikri de odur. sürekli dini eleştiren tiplerin da ufkunun ne kadar geniş(!) olduğu böylelikle görülebilir.
bir bakıma bunu yapanların, bir kısım insanlar için prim yapma, popülerlik, marjinallik, revaç bulma, öne çıkma, kendini gösterme tarzı-şekli olduğu da söylenebilir. (farklı bir şey söyleyecekler ki dikkat çeksinler)
son olarak kendileri başkaları için çok kıymetli ve mühim olan din gibi mukaddesat hakkında ileri geri konuşup daha bir de utanmadan küstahça bunu savunacak edepsizlik derekesindedirler.
buna mukabil aynı şey, kendileri, kendi mukaddes/kıymetli, yüksek kabul ettikleri şeyler, insanlar vs. hakkında olunca nâmertliğin manifestosunu yazarcasına ikiyüzlülüğün ve çifte standartın emsalliğini ortaya koyarak dönme dolap oyununa geçerler.
kıvraklık ve cıvıklık düşük seviyeleridir işte, ne yaparsın.. iyi aile terbiyesi görmemişler sizi ! yazık...
hanım abla yanlış anlama ama kabahat de suç da sende.
sen çocuğa bilgisayarı, ve interneti bakıcılık yaptırırsan, sonra dizini dövsen de kâr etmez.
ki bunlar daha hiç bir şey değil, büyüyünce gör sen.
her gün oyun oynuyor mu ?
oyuna haftada kaç saatini harcıyor ?
sosyal (asosyal medyadan bahsetmiyorum) ilişkilerde nasıl ?
derslerdeki başarısı ve kişilik olarak kabiliyeti ne durumda ?
bilgisayar, telefon dışında hobileri, eğleneceği ve eğlenmese de faydalı, onu geliştirecek faaliyet ve işleri var mı, buluyor, yapıyor mu ?
eğer bunlar olumsuzsa, bilgisayarı önüne vererek iyilik değil kötülük ediyorsun. ona bağımlı olmasına göz göre göre izin veriyorsun. hem de zararlarını yaşadığın halde.
sen çocuğa bilgisayarı, ve interneti bakıcılık yaptırırsan, sonra dizini dövsen de kâr etmez.
ki bunlar daha hiç bir şey değil, büyüyünce gör sen.
her gün oyun oynuyor mu ?
oyuna haftada kaç saatini harcıyor ?
sosyal (asosyal medyadan bahsetmiyorum) ilişkilerde nasıl ?
derslerdeki başarısı ve kişilik olarak kabiliyeti ne durumda ?
bilgisayar, telefon dışında hobileri, eğleneceği ve eğlenmese de faydalı, onu geliştirecek faaliyet ve işleri var mı, buluyor, yapıyor mu ?
eğer bunlar olumsuzsa, bilgisayarı önüne vererek iyilik değil kötülük ediyorsun. ona bağımlı olmasına göz göre göre izin veriyorsun. hem de zararlarını yaşadığın halde.
ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden
ve bir zaman bakacaksın semaya ağlayarak
alışınca sormayı ve sorgulamayı bırakırsın, bırakacaksındır muhtemelen
ve bir zaman bakacaksın semaya ağlayarak
alışınca sormayı ve sorgulamayı bırakırsın, bırakacaksındır muhtemelen
Piyesleri beni tam manasıyla hayran bırakıp büyülemiş olan Sultan-ul Şuara (şairlerin sultanı) lâkaplı -her ne kadar buna pek katılmasam da- ediptir.
Bilhassa
"Bir Adam Yaratmak" ile (isme gel)
"Reis Bey"
benim için geçilmesi imkânsıza yakın -gerek dil ve üslûpça, gerekse felsefesi, konusu ve içeriğiyle- hârikulâde şâheserlerdendir.
Arkadaş böyle bir üslûp yok ya. Hem de böylesine konular, mesajlar ve temalarla birlikte.
işbu eserler filme de çekilip şâhâne bir şekilde oynanmıştır ve youtubeda mevcuttur. Bilhassa bazı replikleri bağımlılık yapabilir dikkat (bkz: ) "Hiç bıçağın deştiği yerden kan akmaz olur mu ?"
Kaç sefer seyretmiş olmama hatta sahne sahne tetkik etmeme rağmen hâlâ daha eskimiyor, etkiliyor, hayran bırakıyor. Keşfedilçe daha da fazlası bulunan engin bir umman gibi.
yazık ki onu okuyup eserlerinden tatmadığı halde onu tenkit edecek karaktersizlikte insan doludur.
ulan sevmemek başka şey ama insan reddeceği, yereceğini bir tanır bilir be.
hoş sen zaten daha okumadan ona reddedip yermeye karar vermişsen dön kendine de kaskafalı, atgözlüklü müsün,
yoksa sürü içindeki koyunlardan biri misin onu sorgula.
hadsizlikte çağ açılıyor hakikaten de, tırnağı olmayacak bebeler (ne muhtevaca ne yetkinlikçe) g.tlerinin b.kna bakmadan ahkâm kesmeye kalkıyorlar, heyhât !
Bilhassa
"Bir Adam Yaratmak" ile (isme gel)
"Reis Bey"
benim için geçilmesi imkânsıza yakın -gerek dil ve üslûpça, gerekse felsefesi, konusu ve içeriğiyle- hârikulâde şâheserlerdendir.
Arkadaş böyle bir üslûp yok ya. Hem de böylesine konular, mesajlar ve temalarla birlikte.
işbu eserler filme de çekilip şâhâne bir şekilde oynanmıştır ve youtubeda mevcuttur. Bilhassa bazı replikleri bağımlılık yapabilir dikkat (bkz: ) "Hiç bıçağın deştiği yerden kan akmaz olur mu ?"
Kaç sefer seyretmiş olmama hatta sahne sahne tetkik etmeme rağmen hâlâ daha eskimiyor, etkiliyor, hayran bırakıyor. Keşfedilçe daha da fazlası bulunan engin bir umman gibi.
yazık ki onu okuyup eserlerinden tatmadığı halde onu tenkit edecek karaktersizlikte insan doludur.
ulan sevmemek başka şey ama insan reddeceği, yereceğini bir tanır bilir be.
hoş sen zaten daha okumadan ona reddedip yermeye karar vermişsen dön kendine de kaskafalı, atgözlüklü müsün,
yoksa sürü içindeki koyunlardan biri misin onu sorgula.
hadsizlikte çağ açılıyor hakikaten de, tırnağı olmayacak bebeler (ne muhtevaca ne yetkinlikçe) g.tlerinin b.kna bakmadan ahkâm kesmeye kalkıyorlar, heyhât !