bugün
- kuzenin içine boşalmak12
- falıma bakmak isteyen var mı26
- erkekler neden az yaşar4
- yılmaz güney3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- hapşırırken aynı anda osurmak7
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- 2026 dünya kupası19
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- futbol12
- kemal kılıçdaroğlu15
- utku gümrükçü6
- birader yazar olmak3
- ioçk kızmış beyler4
- evde mum bulundurmak5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip6
- metrobüs kliması4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- yengeyi götürmek2
- vurdurmak özgürlüktür2
- eski entry lerini okuyup duygulanmak2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
- kolombiya2
- 1 yıldan fazladır sakız çüğnememek2
- hırvatistan2
- panama2
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- türk kahvesi içerken düşünülenler2
- 24 haziran 2026 kolombiya demokratik kongo maçı2
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- ayrılığın 7 aşaması6
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- yaz aşkı bulamamak7
- aldım kabul ettim9
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- çocuğa sen elime doğmuştun diyen doktor2
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- ona bir şey söyle9
kafalarının içinde sanki beyinlerini kemiren bir kurt gibi sürekli dinle ve dindarlarla/inananlarla meşgul olurlar. Güya inanmıyorlar ama belki pek çok inançlıdan çok takıntı yapmış, kafaları bir arı kovanı gibi sürekli aynı meseleler etrafında döner.
ki aslında din hakkında düşünceler farklı şey, onları başkalarını rahatsız etmek için alet gibi kullanmak farklı şeydir. asıl maksatları kin ve nefret duydukları dindar veya inançlı insanları rahatsız ederek mazişistçe adi, bayağı ve alçak bir zevk duymalarıdır. bu da cibiliyetlerini ortaya koyar.
benim de dinsizler hakkımda düşüncelerim var. ama sürekli gidip dinsizleri, bulundukları ortam veya mecraları bulup onlarla uğraşmıyorum. esasen mesele dinsiz olmaktan öte karakter ve şahsiyet meselesidir. daha doğrusu bu durumda onlar için karaktersizlik ve şahsiyetsizlik.
çünkü fikr-i sabitleri olmuştur onların.
malum, dervişin fikri neyse zikri de odur. sürekli dini eleştiren tiplerin da ufkunun ne kadar geniş(!) olduğu böylelikle görülebilir.
bir bakıma bunu yapanların, bir kısım insanlar için prim yapma, popülerlik, marjinallik, revaç bulma, öne çıkma, kendini gösterme tarzı-şekli olduğu da söylenebilir. (farklı bir şey söyleyecekler ki dikkat çeksinler)
son olarak kendileri başkaları için çok kıymetli ve mühim olan din gibi mukaddesat hakkında ileri geri konuşup daha bir de utanmadan küstahça bunu savunacak edepsizlik derekesindedirler.
buna mukabil aynı şey, kendileri, kendi mukaddes/kıymetli, yüksek kabul ettikleri şeyler, insanlar vs. hakkında olunca nâmertliğin manifestosunu yazarcasına ikiyüzlülüğün ve çifte standartın emsalliğini ortaya koyarak dönme dolap oyununa geçerler.
kıvraklık ve cıvıklık düşük seviyeleridir işte, ne yaparsın.. iyi aile terbiyesi görmemişler sizi ! yazık...
ki aslında din hakkında düşünceler farklı şey, onları başkalarını rahatsız etmek için alet gibi kullanmak farklı şeydir. asıl maksatları kin ve nefret duydukları dindar veya inançlı insanları rahatsız ederek mazişistçe adi, bayağı ve alçak bir zevk duymalarıdır. bu da cibiliyetlerini ortaya koyar.
benim de dinsizler hakkımda düşüncelerim var. ama sürekli gidip dinsizleri, bulundukları ortam veya mecraları bulup onlarla uğraşmıyorum. esasen mesele dinsiz olmaktan öte karakter ve şahsiyet meselesidir. daha doğrusu bu durumda onlar için karaktersizlik ve şahsiyetsizlik.
çünkü fikr-i sabitleri olmuştur onların.
malum, dervişin fikri neyse zikri de odur. sürekli dini eleştiren tiplerin da ufkunun ne kadar geniş(!) olduğu böylelikle görülebilir.
bir bakıma bunu yapanların, bir kısım insanlar için prim yapma, popülerlik, marjinallik, revaç bulma, öne çıkma, kendini gösterme tarzı-şekli olduğu da söylenebilir. (farklı bir şey söyleyecekler ki dikkat çeksinler)
son olarak kendileri başkaları için çok kıymetli ve mühim olan din gibi mukaddesat hakkında ileri geri konuşup daha bir de utanmadan küstahça bunu savunacak edepsizlik derekesindedirler.
buna mukabil aynı şey, kendileri, kendi mukaddes/kıymetli, yüksek kabul ettikleri şeyler, insanlar vs. hakkında olunca nâmertliğin manifestosunu yazarcasına ikiyüzlülüğün ve çifte standartın emsalliğini ortaya koyarak dönme dolap oyununa geçerler.
kıvraklık ve cıvıklık düşük seviyeleridir işte, ne yaparsın.. iyi aile terbiyesi görmemişler sizi ! yazık...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar