bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- kemalist dünya22
- şevval şahin2
- mustafa kemal atatürk2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek2
- kadir inanır17
- antalyada üşümek3
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- aşk3
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- üniversitelerin gereksiz olması13
- evagreen2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ona bir şey söyle9
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- arapça okuyabilen yazarlar3
entry'ler (144)
duygusaldır, ama ketumdur da bu tip. bu yüzden ona güven ortamı sağlayın.
ağlatmak.
ilgilenmek.
yengeç burca mensup erkekleri etkilemek için oluşturulan tavsiyelerdir.
bunlardan biri cömert olmaktır, çünkü yengeç erkekleri çok cimrilerdir.
bunlardan biri cömert olmaktır, çünkü yengeç erkekleri çok cimrilerdir.
kibar tavrı için teşekkür ettiğim yazar. ben defalarca sen dememe rağmen o bana siz demekte ısrar etti. neyse.
olmak istediği kişi olamamış hüzünlü insan.
kırmızı elma nedir bilmiyorum da, abur cuburu kesin.
sen nerden buradasın salvador20, insanların senin yaptığın kıytırık tespitlere ihtiyacı olduğunu düşünecek kadar saf olamazsın değil mi?
eleştirmeye kasmayın, ben bunu sizin gibi ikiyüzlü ahlak polisleri için değil, kendini seven ne istediğini bilen kızlar için yazdım. siktir olun şimdi.
eleştirmeye kasmayın, ben bunu sizin gibi ikiyüzlü ahlak polisleri için değil, kendini seven ne istediğini bilen kızlar için yazdım. siktir olun şimdi.
valla liseli gibi cafelere gidip oturmak benim için bir anlam ifade etmediğinden, ne bileyim neyse. o zaman siz de daha yaratıcı öğütler verin. sorunun değil çözümün parçası olmak varken???
neyse ataerkil gerizekalılarla uğraşamam. ataerkil gerizekalıların söylediklerini dinlemeyin. bu sizin hayatınız, nasıl istiyorsanız öyle yaşayın.
bir de temel yanlışlardan birisi bu durumu pek tınlamamaktır. hafife alınacak bir durum değil arkadaşlar, hafife almayın.
hemcinslerime yardımcı olmak için bu olayın inceliklerini yazmaya karar verdim. çünkü bu olay kolay değil.
fazla ince düşünceli davranmayın. aklınıza estiği gibi davranın. hatta gayet aleksitimik olabilirsiniz böylelikle hepsini idare etmeniz gayet rahat olur .
hayatınız hakkında aşırı net saatler vermeyin. haftalık planlarınızı bilmesinler. mesela 3-5 arası kız arkadaşlarımlayım. 7'de şurdayım. gibi.
evinize çağırmayın
evinizin anahtarını vermeyin
2 ayrı telefon hattı kullanın. ikisinin adını da gördüğünde niye adım böyle diye şüphelenmeyecekleri bir şeyler yapın sevgililik nickleri vermeyin canııııııııııım hayatım bebeğim aşkım gibi. mümkünse soyadı uygundur adı soyadı da olabilir.
arkadaşlarıyla tanışmayın. ne kadar çok arkadaşla tanışırsanız o kadar kötü. düşünün sizi her yerde görebilirler
elele de kesinlikle tutuşmayın mümkünse pek dışarıda gezmeyin
düzenli olarak hepsine de mesajlar atın hal hatır sorun ama fazla yılışık olmayın
haftanın 1 gününü kendinize diğer günleri aralarında paylaştırın
4. başka bir erkek yapmayın
yeri geldiğinde eklemeler yaparım.
fazla ince düşünceli davranmayın. aklınıza estiği gibi davranın. hatta gayet aleksitimik olabilirsiniz böylelikle hepsini idare etmeniz gayet rahat olur .
hayatınız hakkında aşırı net saatler vermeyin. haftalık planlarınızı bilmesinler. mesela 3-5 arası kız arkadaşlarımlayım. 7'de şurdayım. gibi.
evinize çağırmayın
evinizin anahtarını vermeyin
2 ayrı telefon hattı kullanın. ikisinin adını da gördüğünde niye adım böyle diye şüphelenmeyecekleri bir şeyler yapın sevgililik nickleri vermeyin canııııııııııım hayatım bebeğim aşkım gibi. mümkünse soyadı uygundur adı soyadı da olabilir.
arkadaşlarıyla tanışmayın. ne kadar çok arkadaşla tanışırsanız o kadar kötü. düşünün sizi her yerde görebilirler
elele de kesinlikle tutuşmayın mümkünse pek dışarıda gezmeyin
düzenli olarak hepsine de mesajlar atın hal hatır sorun ama fazla yılışık olmayın
haftanın 1 gününü kendinize diğer günleri aralarında paylaştırın
4. başka bir erkek yapmayın
yeri geldiğinde eklemeler yaparım.
bu eylemi gerçekleştirirken farklı hatlar kullanmak sorun yaratabiliyor, bu yüzden telefon sorununu çözerken en zayıf halka için daimi bir hat alın ve sadece o bilsin. telefon rehber sisteminde ise sadece soyad kaydedin. kaynak i. gibi.
telefon sorunu şöyle çözülecek eylemdir, birinin yanındayken diğeri aradığında "senin yanındayken bizi kimse rahatsın etsin istemiyorum" diyerek telefonunuzu kapatın.
üçünden herhangi birini bırakırsam çok üzüleceklermiş gibi görünüyorlar. bu yönüyle de dikkat çeken eylemdir. şöyleki, diğerlerinden haberdar olmasalar da mevcut ilgi sevgi skalasından dördümüz de gayet memnunuz.
"sen de onların idare ettiklerinden birisi olabilirsin" waaw, psikoloji dünyasına empati diye bir kavram kattığın için seni tebrik ediyorum. bu uludağ sözlükle sınırla kalmasın, başka yerlere daha yaz ki insanlar öğrensin.
orospu değilim, kendi paramı harcıyorum madden kimseyi kullanmıyor ya da incitmiyorum. poligamik hayatı seçtiğim için suçlu olduğumu düşünmüyorum.
"abazan kalmadılar en azından" cümlesinde geçen ironiyi ve espriyi anlayamayacak kapasitedekiler bu eylemde sadece idare edilmekle kalmayıp kullanılan enayi olurlar, üzgünüm ama gerçek bu.
mantıklı bir eylem, yaşam kısa. deneme yanılma en iyi yoldur.
orospu değilim, kendi paramı harcıyorum madden kimseyi kullanmıyor ya da incitmiyorum. poligamik hayatı seçtiğim için suçlu olduğumu düşünmüyorum.
"abazan kalmadılar en azından" cümlesinde geçen ironiyi ve espriyi anlayamayacak kapasitedekiler bu eylemde sadece idare edilmekle kalmayıp kullanılan enayi olurlar, üzgünüm ama gerçek bu.
mantıklı bir eylem, yaşam kısa. deneme yanılma en iyi yoldur.
birine seni seviyorum dedim, diğerine biraz ara verelim çok bunalıyorum dedim, birine de seninle evlenmeyi istiyorum aslında dedim. ve şu an çok mutluyum. abazan kalmadılar en azından.