bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- çok güzel ama manyak kadın6
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hırt4
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- hapşırmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- israil6
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- ona bir şey söyle9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- evagreen2
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
paylaşılan bir anıdan, sohbetten; birkaç saatlik buluşmadan hakkında henüz verilmemiş bir kararın iticiliğinden ve samimiyetsizliğinden başka bir şey değilken sanki bir ilişki varmışcasına ve o buluşmadan sonra hemen yaşanıyormuşcasına bir tribe girip "canım eve vardın mıııı" demeler; yok evden almaya/eve bırakmaya kalkmalar, yarınki planını sorup senin hayatın özgür olma ihtimalini düşünmeni engelleyecek hamlede bulunarak mutsuz etmeye çalışanların içlerinde bulundukları bir gruptur. iki saat ataerkil biçimde hesap ödemek için kasmalarla ortaya çıkar. ey gerizekalı benim yediğimi/içtiğimi o kadar ödemeye biri olmaya, bir kızın hesap ödemek için katlanacağı/kullanacağı biri olmaya o derece meraklıysan gidip köyden bir kız beğen. benimle vaktini harcama. benim seninle buluşup ne mal olduğunu anlamak için konuşmaya çalışma çabamdan ve senin bildiklerini kanıtlama isteğinden oluşturacağım not sisteminden feyz almayıp annenle babanla sorunlarını anlatmalar, ders notlarını ve yaşam amaçlarını sıralamalar, siyasi görüş konusunda bir anlam ifade etmeyecek sıradan biri olup da bununla övünmeye çalışmalar, "ya ben kıza hesap ödetmem yeea yaea" gibi ezik cümleler kurmalar.
beni senin eve bırakmana gerek yok, hesabımı ödemene de. yaşadığın deliğe tek başına dönerken beni eve bıraktığın ve korunmamı sağladığın bir prens tribine girmene fırsat tanıdığım için mutlu mu hissedeceksin kendini? benim hesabımı ödemeye kastığın parayı -ki kendisi babandan tırttığın harçlık oluyor-, eve giderken iki ekmek de almakta kullan... ailecek yersiniz kahvaltıda..
senin kadın erkek rol modellerinin beyninde yarattığı çocukluk travmalarının kafamı ütülemesine izin vereceğimi düşünmedin değil mi?????
sanki çok ilgileniyormuşum gibi bir ispatlama çabasıyla etrafında seni beğenenlerin de olabileceğini cümle altlarında sıralamaya çalışmak ve bunun üstüne benim etrafımda yakın erkek arkadaşlarımın olup olmadığını sorma cüretinde bulunabilmek için, yanıma gelmeden önce ne içtin be yavrucuğum? eve gidince hemen aramalar, yavşak yavşak vıcık vıcık konuşmalar. ne oldu, sevgili mi olduk birden? sırf seni yüzümde zoraki bir gülümseme ile dinlemek zorunda kaldım diye, sana tahammül etmek zorunda mı olduğumu düşündün? bir de sonrasında nerdeyse ağlayacakmış gibi tekrar buluşmak istemeler, msn'de kimle konuşuyorsun diye sormalar. ezik misin diye sorarlar.
yahu ben bir ilişki isteseydim bir ilişkim olurdu zaten değil mi?? seninle buluştum ve seni dinlemek zorunda kaldım diye bir koca gibi davranma hakkını nasıl kendinde bulabiliyorsun? ey alık silkelen ve kendine gel. buluştuk konuştuk işte, tadını çıkar bokunu değil.
beni senin eve bırakmana gerek yok, hesabımı ödemene de. yaşadığın deliğe tek başına dönerken beni eve bıraktığın ve korunmamı sağladığın bir prens tribine girmene fırsat tanıdığım için mutlu mu hissedeceksin kendini? benim hesabımı ödemeye kastığın parayı -ki kendisi babandan tırttığın harçlık oluyor-, eve giderken iki ekmek de almakta kullan... ailecek yersiniz kahvaltıda..
senin kadın erkek rol modellerinin beyninde yarattığı çocukluk travmalarının kafamı ütülemesine izin vereceğimi düşünmedin değil mi?????
sanki çok ilgileniyormuşum gibi bir ispatlama çabasıyla etrafında seni beğenenlerin de olabileceğini cümle altlarında sıralamaya çalışmak ve bunun üstüne benim etrafımda yakın erkek arkadaşlarımın olup olmadığını sorma cüretinde bulunabilmek için, yanıma gelmeden önce ne içtin be yavrucuğum? eve gidince hemen aramalar, yavşak yavşak vıcık vıcık konuşmalar. ne oldu, sevgili mi olduk birden? sırf seni yüzümde zoraki bir gülümseme ile dinlemek zorunda kaldım diye, sana tahammül etmek zorunda mı olduğumu düşündün? bir de sonrasında nerdeyse ağlayacakmış gibi tekrar buluşmak istemeler, msn'de kimle konuşuyorsun diye sormalar. ezik misin diye sorarlar.
yahu ben bir ilişki isteseydim bir ilişkim olurdu zaten değil mi?? seninle buluştum ve seni dinlemek zorunda kaldım diye bir koca gibi davranma hakkını nasıl kendinde bulabiliyorsun? ey alık silkelen ve kendine gel. buluştuk konuştuk işte, tadını çıkar bokunu değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar