entry'ler (1)

vicdan azabı

an itibari ile annemin çalan telefonunu açtım garip bi ses kiminle görüşüyorum diyo ben siz kimi aradınız diyorum 3. kez tekrarlanınca sizde biraz eksik galiba tahtalar diyorum..telefonun ucundaki insan ya konuşmakta zorluk çekiryorsa ihtimali aklımdan şimşek hızıyla geçse de bir güzel paylayıp kapatıyorum..annem kimdi diye sordu sapık herhalde ağzının payını verdim ama dedim..annemin bu gece uykularımı kaçırcak cevabı geldi kızım murat olabilir konuşma zorluğu çekiyor bu yüzden de her kelimenin sonunda tükürüklerini toplamak için gayret ediyor oydu sanırım arayan korkmuştur şimdi o..
içimden hayvansın kızım diye diye bir hal oldum numarası görünmediği için geri de dönemedim offf.. kıvranıyorum işşte
© copyright 2005 - 2026