bugün
- guyana4
- cezayir2
- bosna hersek3
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insana inanmak2
- arnavutluk2
- dünya5
- velvet13
- belçika2
- kolu kıllı kız3
- özbekistan3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- nato zirvesi3
- fransa2
- türk moğol kardeştir3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- sözlük kızlarının vücutları15
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- portekiz3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- gülüm diyen kız10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ahududu2
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- 2026 dünya kupası20
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- futbol13
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- coğrafya2
- aşk her şeyi affeder mi4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- iveco daily3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- kemal kılıçdaroğlu18
- otokar sultan2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- anın görüntüsü18
entry'ler (29)
'öpüşme' olayı ahlaksızlık değildir. gayet de normal bir duygusal çekimdir. ancak bunu ulu orta insanların içinde yapmak saygısızlıktır.
günümüzde yaşanılan herşeyin kısa tanıtımı olsa gerek.
insan bazen sarhoş olmadan da kafa dağıtmak ister ama bir yudum bira herşeye iyi gider. !
depresyon.
imkansızın bir diğer adı.
ters mantıkla ilerleyen insanların gelebileceği son noktalardan biridir.
bu nasıl bir sadistliktir?
tecavüze uğrayan her bir insanımıza bunu yapan insanların en ağır cezalara vs. lere mağruz kalmasını deskteklemek varken bunu düşünebilen insanları bırakın bu ülkede,bu atmosferde barındırmak bile ayrı bir olaydır.
(bkz: yazık)
bu nasıl bir sadistliktir?
tecavüze uğrayan her bir insanımıza bunu yapan insanların en ağır cezalara vs. lere mağruz kalmasını deskteklemek varken bunu düşünebilen insanları bırakın bu ülkede,bu atmosferde barındırmak bile ayrı bir olaydır.
(bkz: yazık)
her rolü müthiş bir ustalıkla oynayabilen harika bir star o! Oscar ödülü alamamış olması bunu değiştirmez. o harika bir yıldız!
günümüz türkiye'ye baktığımızda hangi düşünce yanlısı olunursa olunsun hak iddia etme durumu,hakkıyla, hatta ne hakkı hiçbir şekilde bu özgürlük sağlanmıyor mensuplara.
bir insan kalkıp şu devirde solcuyum dediğinde kendini güvende hissedebilir mi? acaba ne olacak diye oturup düşünmez mi? tamam bazıları çekinmeden düşüncelerini söyler ki (bkz: nihat genç) ancak bu insanlarımız bir azınlık değil midir?
artık kimse özgürce konuşamayınca çözümü başka şeylerde arıyor. ama geldiğimiz sonuç hep aynı. konuşsan da yumurta atsan da eylem yapsan da sadece oturup izlesen de dayak yersin.
(bkz: solcu olman yeter)
bir insan kalkıp şu devirde solcuyum dediğinde kendini güvende hissedebilir mi? acaba ne olacak diye oturup düşünmez mi? tamam bazıları çekinmeden düşüncelerini söyler ki (bkz: nihat genç) ancak bu insanlarımız bir azınlık değil midir?
artık kimse özgürce konuşamayınca çözümü başka şeylerde arıyor. ama geldiğimiz sonuç hep aynı. konuşsan da yumurta atsan da eylem yapsan da sadece oturup izlesen de dayak yersin.
(bkz: solcu olman yeter)
itip kakılmak için.
bir liderin kafasına yumurt atılması durumu ortadan kalkardı ki. Atatürk yaşasa kafasına yumurta yemeye layık insanların işi ne olurdu ki devlette??
(bkz: eden bulur)
(bkz: eden bulur)
uludağ üniversitesi öğrencilerinin yaşam alanı. canı ciğeri.
elimzde bunlar var mutlu olmaya yetmez mi??
öngörülenlerin en'i olan haber.
anayasa değişiklik paketi.
'pes etmek hamurumuzda vardır' demek.
tabiki de herkesi bu balonun içine koymadım ama genelde kaçmayı sever insanoğlu. kötü olmanın ya da başka bir deyişle iyiliğe savaş açmanın bazı şeyleri tersine çevireceğine inanır.iyinin kötüyü, kötünün de iyiyi getireceğine inanır. madem hayat benimle zıtlaşıyor ben de iyilikle zıtlaşırım çivi çiviyi söker mantığıyla hareket ediliyor kimi zaman.ancak unutulmaması gereken birşey var ki zıt kutupların çekimi sadece fizik kurallarında geçerlidir.
tabiki de herkesi bu balonun içine koymadım ama genelde kaçmayı sever insanoğlu. kötü olmanın ya da başka bir deyişle iyiliğe savaş açmanın bazı şeyleri tersine çevireceğine inanır.iyinin kötüyü, kötünün de iyiyi getireceğine inanır. madem hayat benimle zıtlaşıyor ben de iyilikle zıtlaşırım çivi çiviyi söker mantığıyla hareket ediliyor kimi zaman.ancak unutulmaması gereken birşey var ki zıt kutupların çekimi sadece fizik kurallarında geçerlidir.
tek partinin iktidar olması ya da yok efendim muhalefet olması bunları geçiceksiniz artık konu türkiye ise.rejim ne olursa olsun ne kadar takla atarsa atsın kapsadığı insanlardaki zihin değişmedikçe durduğu yer hep aynı kalır.
yasaklara,kötülere gitmeye bayılır türk halkı.'akıllanmaz efendim bu insanlar' gerçekliğiyle boğulur her zaman ve de hep inkar eder. siyasi görüşü farklı olabilir buna saygı duyarız diyen insanların çoğudur aslında siyasal holigan.
geldiğimiz sonuç hep aynı olur.senelerdir içinde bulunduğumuz o kısır döngüye tekrar selam yollarız o da bize hoşgeldin(!) der.
yasaklara,kötülere gitmeye bayılır türk halkı.'akıllanmaz efendim bu insanlar' gerçekliğiyle boğulur her zaman ve de hep inkar eder. siyasi görüşü farklı olabilir buna saygı duyarız diyen insanların çoğudur aslında siyasal holigan.
geldiğimiz sonuç hep aynı olur.senelerdir içinde bulunduğumuz o kısır döngüye tekrar selam yollarız o da bize hoşgeldin(!) der.
aradan günler geçer belki aylar. hadi benden olsun saatler geçsin. ve birden sanki ayrılan siz değilmişsiniz gibi şöyle bir ileti gelir karşı taraftan.
napıyorsun?
yok artık ya bu kadar da acizleşme diye düşünürken parmaklarının iyiyim sen napıyorsun dediğini görürseniz şaşırmayın ayrıca.
napıyorsun?
yok artık ya bu kadar da acizleşme diye düşünürken parmaklarının iyiyim sen napıyorsun dediğini görürseniz şaşırmayın ayrıca.
merak duygusunun kendi gösterme hali.
ne olur ki denesem, ne çıkar canım alt tarafı denemiş oluruz işte hadi bakalım! deme dürtüsü.
(bkz: türk insanı)
ne olur ki denesem, ne çıkar canım alt tarafı denemiş oluruz işte hadi bakalım! deme dürtüsü.
(bkz: türk insanı)