bugün

tespih yaptık hayatı bazen çekiyor yada sallıyoruz

artık hayatı afedersin pek sikine takmayan kişinin söylemi..herşeyi oluruna bırakmıştır bu kişi.gece olduğunda dertleri gelir aklına kafasına takar, gündüz ise arkadaşlarıyla vakit geçirip gülüp eğlenir, her ne kadar içi kan ağlasada..
© copyright 2005 - 2026