bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- düşük iq belirtileri4
- hep aynı şeyleri yaşamak3
- zaman gazetesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- james deen2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- bugün de meme atan olmaması13
- tgrt3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- gecenin şarkısı3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- kaya çilingiroğlu2
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- anın görüntüsü15
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- iş kadını yazarlar6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- paris te son tango6
- esra'yı aç esra'yı2
- almanya4
- meloş nerede sorunsalı5
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
entry'ler (58)
istanbullu mc.
şöyle bir şarkısı var ki nakaratı ağıza feci şekilde dolanır;
https://www.youtube.com/watch?v=Q6kp5TFwLUg
şöyle bir şarkısı var ki nakaratı ağıza feci şekilde dolanır;
https://www.youtube.com/watch?v=Q6kp5TFwLUg
intiharlık şarkı
(bkz: siz hangi saftasın)
''tabi poğaça almak şart olur'' diye devam ettirilebilecek gülünesi cümle.
poğaça, simit için değilde fırıncıyı tanıyorsanız hal hatır sormak için yapacağınız eylemdir.
aşkımıza ağladım adlı parçası bitirmiştir.
gavatlıktır.
onca emeğe yazık olmuştur..hayattan, insanlardan, ailenden bile soğuyabilirsin.
artık hayatı afedersin pek sikine takmayan kişinin söylemi..herşeyi oluruna bırakmıştır bu kişi.gece olduğunda dertleri gelir aklına kafasına takar, gündüz ise arkadaşlarıyla vakit geçirip gülüp eğlenir, her ne kadar içi kan ağlasada..
liseli versiyonu için;
--spoiler--
@1 bak abi..
abi diyorum cunku benden yasca buyuksun ben lise 2.sinifa gidiyorum ancak beni anan zaa xd'cilarla karistirma..ben kucuklugumden beri hep sinirliydim ve bunun ustune ergen siniri'de eklenince inan gozum hic birsey gormez oldu.. lakin konumuz bu degil, ben buraya giriyorum biraz guleyim, biraz egleneyim diye.. inanirmisin sene basindan beri ders calismiyorum devamsizligim simdiden 16 gun.. niye diye sorarsan seni takip ediyorum senin yuzunden ailem beni psikolog'a goturucek ve ruh hastasi oldugumdan supheleniyorlar..ve takiplerim sonucu ulasmis oldugum bir sonuc var.. sol frame'de ne zaman sikimsonik bir baslik gorsem yine diyorum yine o abi yine baslik acmis ve benim sinir katsayim bu sefer iki katina cikiyor.. yeter gercekten yeter bu durumunda bir dozu olmali ve sen gercekten abarttin.. yarin okula gitmeyecegim ve okuldaki butun arkadaslar okulu kırıcaz.. simdi sen yine sorucaksin neden diye.. site admin'iyle gorustum ip adresini aldim ve ev adresini tespit ettim.. butun arkadaslarimla yarin sabahin erken saatlerinde evine gelip senin hayatini sikicez mahallen'de anan zaa diye tezahurat yapicaz.. daha sonra zula yapmis oldugumuz; kelebek, rambo bicagi, çakı vb. emanetleri gelip senin gotune sokacagiz..
bilgin olsun istedim,
tesekkurler
--spoiler--
--spoiler--
@1 bak abi..
abi diyorum cunku benden yasca buyuksun ben lise 2.sinifa gidiyorum ancak beni anan zaa xd'cilarla karistirma..ben kucuklugumden beri hep sinirliydim ve bunun ustune ergen siniri'de eklenince inan gozum hic birsey gormez oldu.. lakin konumuz bu degil, ben buraya giriyorum biraz guleyim, biraz egleneyim diye.. inanirmisin sene basindan beri ders calismiyorum devamsizligim simdiden 16 gun.. niye diye sorarsan seni takip ediyorum senin yuzunden ailem beni psikolog'a goturucek ve ruh hastasi oldugumdan supheleniyorlar..ve takiplerim sonucu ulasmis oldugum bir sonuc var.. sol frame'de ne zaman sikimsonik bir baslik gorsem yine diyorum yine o abi yine baslik acmis ve benim sinir katsayim bu sefer iki katina cikiyor.. yeter gercekten yeter bu durumunda bir dozu olmali ve sen gercekten abarttin.. yarin okula gitmeyecegim ve okuldaki butun arkadaslar okulu kırıcaz.. simdi sen yine sorucaksin neden diye.. site admin'iyle gorustum ip adresini aldim ve ev adresini tespit ettim.. butun arkadaslarimla yarin sabahin erken saatlerinde evine gelip senin hayatini sikicez mahallen'de anan zaa diye tezahurat yapicaz.. daha sonra zula yapmis oldugumuz; kelebek, rambo bicagi, çakı vb. emanetleri gelip senin gotune sokacagiz..
bilgin olsun istedim,
tesekkurler
--spoiler--
riskli bir iştir. hele domates'in pahalı olduğu zamanlarda bu cümleyi söylemişseniz dayak yeme olasılığınız bile yüksektir. *
(bkz: güldürdün piç al şukunu)