bugün

bernd schuster

birilerinin "şu adamı yıpratın bakalım yavaştan" emriyle harekete geçen spor medyamızın, ki bu medya hakkında güzel bir yazı alttadır, linç girişimine başladığı adam.

http://eksibesiktas.blogs...010/10/golge-etmeyin.html

beşiktaş iyi yolda beyler. bu tarz ucuz numaralarla bozulmaz.

"r" takıntılı, takımının adını doğru düzgün söyleyemeyen adamlara duyurulur.
© copyright 2005 - 2026