bugün
- devşirmelik makamı9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur6
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biz arap değiliz biz türk üz2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş'ın kılıçdaroğlu nu reddetmesi2
- orospum3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kürtçüleri komünist sanmak2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- evlenmek için gereken minimum para6
- uludağ sözlük kazları2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- babanın ölmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sedat pekmez12
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- altin2
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- chp'deki değişimciler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- eren ali bingöl2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- utanmadan şort giyen erkek7
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
bu kadar yoğun olmasına rağmen sorunlara bir türlü cevap ve çözüm bulamadığınız sitedir.
yahu arkadaş, sen herhangi bir site değilsin, sen bir işletmesin, ticari bir işletme. sen bir holdingsin. ve günlük cironu tahmin etmek hiç zor değil. kar marjı ne kadar olursa olsun, dünyanın en basit işlerinden birini yapıyorsun ve kazancının karşılığında verdiğin müşteri hizmeti sıfır... bildiğin sıfır...
müşteri hizmetlerini aradığımız zaman (ki son üç günde 6 defa aramışımdır) (yine ki, hiçbirine de çözüm bulamamışımdır) en az 8 dakika hatta bekletiyorsunuz. tamam iyi bir sistem kurmuş olabilirsiniz ama bu sistemin ekipmanlarını, bu sistemi yönetecek kadroyu eksik ve yetersiz kurmuşsanız dünyanın en iyi sistemini de kursanız bir boka yaramayacaktır.
holdingin kurumsal kimliğini siktir ettim...
evet, ben ettim. çünkü bu hakkım.
vizyonunuz, misyonunuz zerre kadar sikimde değil. ben bir hafta önce verdiğim siparişi (yine yine ki, hızlı gönderi olduğu halde) teslim alamıyorsam ve konu acilse ve yine ben karşımda soruma çözüm olacak bir kişi bile bulamıyorsam kurumsal kimliğinizi oluştururken yazmış olduğunuz satırlar dolusu vizyonunuz ve misyonunuzu ben siktir ederim.
o yüzden demem o ki, birine bir şey alacaksam gider direkt yerinden alırım. hele ki aciliyeti olan konularda bir daha bu siteden birşey almam. eşşeğimi sağlam kazığa bağlamayı, yediğim kazıktan anladım çünkü.
see you later...
yahu arkadaş, sen herhangi bir site değilsin, sen bir işletmesin, ticari bir işletme. sen bir holdingsin. ve günlük cironu tahmin etmek hiç zor değil. kar marjı ne kadar olursa olsun, dünyanın en basit işlerinden birini yapıyorsun ve kazancının karşılığında verdiğin müşteri hizmeti sıfır... bildiğin sıfır...
müşteri hizmetlerini aradığımız zaman (ki son üç günde 6 defa aramışımdır) (yine ki, hiçbirine de çözüm bulamamışımdır) en az 8 dakika hatta bekletiyorsunuz. tamam iyi bir sistem kurmuş olabilirsiniz ama bu sistemin ekipmanlarını, bu sistemi yönetecek kadroyu eksik ve yetersiz kurmuşsanız dünyanın en iyi sistemini de kursanız bir boka yaramayacaktır.
holdingin kurumsal kimliğini siktir ettim...
evet, ben ettim. çünkü bu hakkım.
vizyonunuz, misyonunuz zerre kadar sikimde değil. ben bir hafta önce verdiğim siparişi (yine yine ki, hızlı gönderi olduğu halde) teslim alamıyorsam ve konu acilse ve yine ben karşımda soruma çözüm olacak bir kişi bile bulamıyorsam kurumsal kimliğinizi oluştururken yazmış olduğunuz satırlar dolusu vizyonunuz ve misyonunuzu ben siktir ederim.
o yüzden demem o ki, birine bir şey alacaksam gider direkt yerinden alırım. hele ki aciliyeti olan konularda bir daha bu siteden birşey almam. eşşeğimi sağlam kazığa bağlamayı, yediğim kazıktan anladım çünkü.
see you later...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar