bugün

refanarsizm

referandumda anarsi seklinde aciklanabilir. facebook'ta minik bir grupta orgutlenmeye baslamistir.

slogani su sekidedir:

ne evet ne hayir ne de boykot!

12 eylül'de sandık başına gel!
kendi anayasanı yaz sandığa at!
elektrik, su, doğalgaz faturanı getir sandığa at!
sınav sonuç belgeni getir sandığa at!
hayat hikayeni yaz getir sandığa at!
© copyright 2005 - 2026