bugün
- true'nun çaylak olması18
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- kadir inanır17
- kemalist dünya20
- yapay zeka siyonizm'e karşı2
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- evagreen2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- hızlı para kazanmanın yolları14
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
varlığının yegane sebebi asker zevatın ülke kendilerine ait zannetmesindendir. lakin şırnak'ta çatışmaya girmek, sınıfına göre haftalarca dağda kalmak kişiye "ülke benden sorulur huleaayyn" deme hakkı vermez. kişiler neden askerlik mesleğini seçer/seçtirilir, çünkü iş garantisi vardır. mayışı, toplumdaki statüsü iyidir. zaten o yüzden aileler elli takla atıp, torpil ayarlayarak çocuklarını askeri okula yerleştirmeye uğraşır.
kimse askere vatanını sevmiyor diyemez. sevdiklerine de eminim, askerliğim süresince de bizzat tanık oldum. çoğu da bu ülke için can vermekten çekinmez, veriyorlar da zaten (lakin ufak bir ayrıntı, kendi çocuk ve akrabalarına çatışma bölgesinde askerlik yaptırtmazlar o ayrı. çünkü çatışmaya girecek bir asker varsa gariban halkın çocuğu olmalı, albay/general oğlu değil)
ama tekrarlayayım, ülke için canını verebilmek bu ülkede benim dediğim olur deme hakkını vermez kimseye. çünkü ordu içinde canını vereceklerin yüzdesi kadar bu memleketteki insanların hepsi ülkesi için ölür, ölüyor da.
sayın tsk mensubu, mesleğini yapıyorsun saygı duyuyoruz. mesleğini yapan her bireye saygı duyduğumuz gibi. lütfen kendine durumdan vazife çıkarmaya kalkıp ülke yönetmeye soyunma. ben bir mühendis olarak siz bi halt bilmiyonuz, bir sürü asker ölüyor, jandarma asayişe ben komuta edeceğim artık diyor muyum.
ayrıcana sevmiyoruz kendini üst sınıf zanneden insanı. her ne iş yapıyor olursa olsun. son olarak asker denilen devlet memurunun diğer devlet memurlarına nazaran sahip olduğu fazladan sosyal hakların gerekçesini mantıklı bir şekilde izah edecek arkadaşa da tam yüz bin lira veriyorum.
(bkz: #6938976)
kimse askere vatanını sevmiyor diyemez. sevdiklerine de eminim, askerliğim süresince de bizzat tanık oldum. çoğu da bu ülke için can vermekten çekinmez, veriyorlar da zaten (lakin ufak bir ayrıntı, kendi çocuk ve akrabalarına çatışma bölgesinde askerlik yaptırtmazlar o ayrı. çünkü çatışmaya girecek bir asker varsa gariban halkın çocuğu olmalı, albay/general oğlu değil)
ama tekrarlayayım, ülke için canını verebilmek bu ülkede benim dediğim olur deme hakkını vermez kimseye. çünkü ordu içinde canını vereceklerin yüzdesi kadar bu memleketteki insanların hepsi ülkesi için ölür, ölüyor da.
sayın tsk mensubu, mesleğini yapıyorsun saygı duyuyoruz. mesleğini yapan her bireye saygı duyduğumuz gibi. lütfen kendine durumdan vazife çıkarmaya kalkıp ülke yönetmeye soyunma. ben bir mühendis olarak siz bi halt bilmiyonuz, bir sürü asker ölüyor, jandarma asayişe ben komuta edeceğim artık diyor muyum.
ayrıcana sevmiyoruz kendini üst sınıf zanneden insanı. her ne iş yapıyor olursa olsun. son olarak asker denilen devlet memurunun diğer devlet memurlarına nazaran sahip olduğu fazladan sosyal hakların gerekçesini mantıklı bir şekilde izah edecek arkadaşa da tam yüz bin lira veriyorum.
(bkz: #6938976)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar