bugün

orduevlerini kapatarak devlete ek gelir sağlamak

memleketimin sülüklerinin tepki göstermesi normal olan bir öneri.

orduevleri nerenize battı demişler; onlarca yıldır memleketin kıçına batıyo nereye batacak.

ama bu kadarcık lüks subaylarımızın hakkı değil mi demişler; e tabi onlar üst sınıf vatandaş olduğu için kendi tecrit edilmiş komünlerinde, farklı standartlarda yaşamak hakları

ama onlar bu ülke için canlarını veriyo demşiler; askerlik yapıp can veren bu memleketin evladıdır. askerde de bu üst sınıf subay takımı tarafından köpek yerine konulmaz ayrıca

çok stresli bi iş ama onlarınki, bu vatan için çalışıyolar demişler; yok amına koyum, biz Yunan hükumetine çalışıyoz sanki. Hiç de stres yaşamıyoz Allah için

ama başka yerlerde de var bir sürü harcama falan demişler; lüzumsuz/lüks harcama her nerede varsa kesilsin tabi.

ordan gelecek gelirle ışık evi açılsın denilmiş(ironiye bak) ; valla ışık evlerinin meşruiyeti, karı zararı başka bi başlıkta tartışılır, o ayrı bi mevzu. ama oraları devlet benim vergimle finanse etmiyo. o ideolojiye bağlı insanlar cebinden parasını veriyo, bağış yapıyo. madem çok seviyon omzunda rütbe olan zevatı, rahatlarını çok düşünüyon. atarsın maaşından üç, beş. finanse edersin subay kızlarının gireceği havuzun giderini. ben de bunun lafını edip eleştirirsem ne oluyum

tabi ki başka herhangi bir devlet kurumunda varsa aynı israf/lüks, onun için de geçerli tüm bu eleştiriler.
© copyright 2005 - 2026