bugün
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı3
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- portekiz5
- kolombiya4
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç görünmeye çalışmak7
- özbekistan4
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- panama3
- x in memeleri3
- hırvatistan3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- petrol2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- 33 yaşında olmak3
- anın görüntüsü22
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- arşivlenmesi gereken resimler3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- sıcaktan ağlamak4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
hizmet edenlerin; sike sürülecek aklı olmayan kuruluş. adamlar bakkal açar gibi herkese bayilik vermiş, hepside birbirinden bihaber.
Ağustos ayında digitürk ekospor paketini aldık 2 kafadar. hemen çat çut yaptılar, bizde ilk haftalardan başladık seyretmeye. iyiydi güzeldi, kasım ayında başka bir yere taşındık. nakil yaptıracağımızı bildirdik; adamlar geldiler söktüler herşeyi nakil ücreti aldılar, yayın için sinyal gönderdik diyip birde onun ücretini aldılar. * ama sonuç olarak yayın gelmedi. sebep olarakta yandaki apartmanın görüntüyü engellediğini söylediler. tamam dedik bizde iptal ederiz. Yooook dur orada dediler. neymiş efendim 'taahhüt varmış' ulen yavşağın evladı sen bana bir şekilde digitürk'ünü izletemiyorsun birde gelmiş taahhüt diye zırvalıyorsun.
neyse günler geçti,yeni fatura yeni adrese geldi, tabi yayın yok ortada hala. sonra aradık 'bu işi çözelim, biz öğrenciyiz boşu boşuna para vermeye niyetimiz yok' dedik. adamlar tamam dedi türksat'tan yayın alalım halledelim dediler. sonra başka bir bayiden adam geldi, 'yavv kardeşim bu risivır uyumlu değilki türksattan çalışmaz dedi, gitti. aradık bir daha abi böyle böyle napcaz diyerekten bir de o hafta derbi maç var haa, adam tamam hallederiz dedi değiştiririz dedi. sonra tamam dedik, ertesi gün aradım; ya siz taahhütlüymüşsünüz o değişmez ki dedi. lan sik kırığı siz nasıl iş yapıyorsunuz? farklı farklı herifler geliyor, hiç birinin birbirinden haberi yok mu? siz kafa mı buluyorsunuz? nasılsa taahhüt var, kitledik hacı modunda hepsi.
neyse geliyorum en güzel noktaya; tüm bunlar olurken; bir baktım kutuda 3-4 fatura var digitürkten bir baktım; bizden önce oturan bey amcam digitürk kullanıcısıymış. ulen o ibne digitürk kullanıyorda biz niye kullanamıyoruz? aylardır fatura geliyor, aylardır ödemiyoruz. gerekirse dava açacam, müşteri hizmetlerinde sürüneceğim. ne gerekiyorsa yapacağım. böyle yavşaklık olur mu? koskaca digitürk hala sikik sikik reklamlar veriyorlar yok akaryakıt fiyatına maç izle. kanmayın arkadaşlar, indirimli diye taahhütlü sözleşme sakın imzalamayın! adamlar sizi siklemiyorlar, ilgilenmiyorlar. benden söylemesi, benim dilim yandı sizin bari yanmasın. bak sene başında en ucuz paket diyerek aldık. şimdi sözleşmeye feshetmek istesek; neymiş efendim normal fiyat 70'miş biz 45'e imzalamışız önce o farkı ödeyip üstüne antenidir, rısıvırıdır onları ödeyecekmişiz. olacak şey değil. yaklaşık 250 lira para istiyor götverenler, lan zaten kalmış 6 ayımız aynı parayı verir karıncalı televizyona bakarız. lanet ettim arkadaş.
Ağustos ayında digitürk ekospor paketini aldık 2 kafadar. hemen çat çut yaptılar, bizde ilk haftalardan başladık seyretmeye. iyiydi güzeldi, kasım ayında başka bir yere taşındık. nakil yaptıracağımızı bildirdik; adamlar geldiler söktüler herşeyi nakil ücreti aldılar, yayın için sinyal gönderdik diyip birde onun ücretini aldılar. * ama sonuç olarak yayın gelmedi. sebep olarakta yandaki apartmanın görüntüyü engellediğini söylediler. tamam dedik bizde iptal ederiz. Yooook dur orada dediler. neymiş efendim 'taahhüt varmış' ulen yavşağın evladı sen bana bir şekilde digitürk'ünü izletemiyorsun birde gelmiş taahhüt diye zırvalıyorsun.
neyse günler geçti,yeni fatura yeni adrese geldi, tabi yayın yok ortada hala. sonra aradık 'bu işi çözelim, biz öğrenciyiz boşu boşuna para vermeye niyetimiz yok' dedik. adamlar tamam dedi türksat'tan yayın alalım halledelim dediler. sonra başka bir bayiden adam geldi, 'yavv kardeşim bu risivır uyumlu değilki türksattan çalışmaz dedi, gitti. aradık bir daha abi böyle böyle napcaz diyerekten bir de o hafta derbi maç var haa, adam tamam hallederiz dedi değiştiririz dedi. sonra tamam dedik, ertesi gün aradım; ya siz taahhütlüymüşsünüz o değişmez ki dedi. lan sik kırığı siz nasıl iş yapıyorsunuz? farklı farklı herifler geliyor, hiç birinin birbirinden haberi yok mu? siz kafa mı buluyorsunuz? nasılsa taahhüt var, kitledik hacı modunda hepsi.
neyse geliyorum en güzel noktaya; tüm bunlar olurken; bir baktım kutuda 3-4 fatura var digitürkten bir baktım; bizden önce oturan bey amcam digitürk kullanıcısıymış. ulen o ibne digitürk kullanıyorda biz niye kullanamıyoruz? aylardır fatura geliyor, aylardır ödemiyoruz. gerekirse dava açacam, müşteri hizmetlerinde sürüneceğim. ne gerekiyorsa yapacağım. böyle yavşaklık olur mu? koskaca digitürk hala sikik sikik reklamlar veriyorlar yok akaryakıt fiyatına maç izle. kanmayın arkadaşlar, indirimli diye taahhütlü sözleşme sakın imzalamayın! adamlar sizi siklemiyorlar, ilgilenmiyorlar. benden söylemesi, benim dilim yandı sizin bari yanmasın. bak sene başında en ucuz paket diyerek aldık. şimdi sözleşmeye feshetmek istesek; neymiş efendim normal fiyat 70'miş biz 45'e imzalamışız önce o farkı ödeyip üstüne antenidir, rısıvırıdır onları ödeyecekmişiz. olacak şey değil. yaklaşık 250 lira para istiyor götverenler, lan zaten kalmış 6 ayımız aynı parayı verir karıncalı televizyona bakarız. lanet ettim arkadaş.
Gündemdeki Haberler