bugün

we could be the same

şarkıyı ancak iki üç defa dinlediğimde bana güzel geldi, yarışmada da bizim şarkıyı ilk defa dinleyeceklerini varsayarsak sıçtığımız aşikar diyebileceğimiz şarkı..

edit: eksi veren arkadaş, aman mangaya söz söyletme, evini manga geçindiriyordur senin.
© copyright 2005 - 2026