bugün

re ra

An itibari ile bir kaç yazısına denk gelmem akabinde yazılarının çoğunu okudum. Öncelikle gayet güzel ve samimi bir üslüba sahip yazardır.
-tutucu * bir yazardır kannımca. *
Fakat tutuculuk kötü bir şey değildir amma ve lakin tabiki de aşırı dozda olmaması kaydı ile.
şimdi diceksin 'sanane'.
Doğru banane.
© copyright 2005 - 2026