bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- türk telekom port zammı4
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- cayenne4
- diamond bosphoruss denen yazar6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 0 0 73
- sedat pekmez13
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- köyde yaşama isteği2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- askerlik9
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- buddy dude4
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- tarot falına inanan salak2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- yürüyüşe çıkmak3
- kimyon4
- gammaz çetesi çökertildi2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ismail kartal16
- şakk ı kamer2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
yeni bir yedinci nesil yazar. koştursun efenim sözlükte. *
An itibari ile bir kaç yazısına denk gelmem akabinde yazılarının çoğunu okudum. Öncelikle gayet güzel ve samimi bir üslüba sahip yazardır.
-tutucu * bir yazardır kannımca. *
Fakat tutuculuk kötü bir şey değildir amma ve lakin tabiki de aşırı dozda olmaması kaydı ile.
şimdi diceksin 'sanane'.
Doğru banane.
-tutucu * bir yazardır kannımca. *
Fakat tutuculuk kötü bir şey değildir amma ve lakin tabiki de aşırı dozda olmaması kaydı ile.
şimdi diceksin 'sanane'.
Doğru banane.
üç re üstüne üç ra yı akla getirendir. arkasından gasray gasray cim bom bom demek gerekir.
tutucu yazardır aynı zamanda geri kafalıdır.tutuculuk kötü bişey değildir evet ama geri kafalılık kötü bişeydir. (bkz: #7580229)
(bkz: #7846814)
nickinin altında bir daha açıklayalım, yok illa bana dekoder lazım diyorsan digiturk müşteri hizmetlerini arayacaksın, bizim imkanlarımız bu kadar:
söz konusu yönetmeliklere göre, müsabakanın taraflarından birine resmi bağlılığı bulunan bir kimse tarafından (anlamazsın sen şimdi, oyuncu teknik kadro yönetici stadyum görevlisi vs.), oyunun oynandığı alanda kasten tahribat yapılması ve ve oluşturulan bu tahribatın telafisi mümkün olmayacak şekilde yapılması, oyunun oynanmasının imkansız hale getirilmesi durumunda müsabakanın hakeminin ve gözlemcilerin raporu doğrultusunda fiili işleyen taraf hükmen mağlup ilan edilir.
şimdi iyi dinle einstein, eğer bilica bir dozerle sahaya girip ceza sahasında temel atma töreni yapsa, penaltı noktasını yok edip cebinden çıkardığı kireçle uzaklığı 10 metreye getirse ya da korner direğinin olduğu bölgeye beton döküp rambo okan gibi 2 saat boyunca elinde bıçakla kimseyi yaklaştırmasa bu maçta hükmen mağlubiyet söz konusu olur. senin gibi beşiktaş yensin diye yaradana yalvarıp kapağı takılınca da hazımsızlıktan kıvranan biri yırtınıyor diye dingonun ahırına dönecek değil bu lig. sen portakalda vitaminken avrupada elit hakemler kategorisinde hürmet edilen bir hakeme salak demek ancak senin gibi hayatı 18 yaşında çözdüğünü düşünen ergenin işidir, fenerbahçe'nin içerde dışarda koyması sonucu bazı psikolojik sıkıntılar yaşıyorsun biliyoruz, bu açıdan bakıldığında seninleyiz.
ha, gönül ister ki şu iki derbiyi de baştan oynayıp duble 1-0'lık tarife yerine ikinizi de üst üste konuşlandırıp üçer beşer koysak ama kurallar işte, neylersin?
nickinin altında bir daha açıklayalım, yok illa bana dekoder lazım diyorsan digiturk müşteri hizmetlerini arayacaksın, bizim imkanlarımız bu kadar:
söz konusu yönetmeliklere göre, müsabakanın taraflarından birine resmi bağlılığı bulunan bir kimse tarafından (anlamazsın sen şimdi, oyuncu teknik kadro yönetici stadyum görevlisi vs.), oyunun oynandığı alanda kasten tahribat yapılması ve ve oluşturulan bu tahribatın telafisi mümkün olmayacak şekilde yapılması, oyunun oynanmasının imkansız hale getirilmesi durumunda müsabakanın hakeminin ve gözlemcilerin raporu doğrultusunda fiili işleyen taraf hükmen mağlup ilan edilir.
şimdi iyi dinle einstein, eğer bilica bir dozerle sahaya girip ceza sahasında temel atma töreni yapsa, penaltı noktasını yok edip cebinden çıkardığı kireçle uzaklığı 10 metreye getirse ya da korner direğinin olduğu bölgeye beton döküp rambo okan gibi 2 saat boyunca elinde bıçakla kimseyi yaklaştırmasa bu maçta hükmen mağlubiyet söz konusu olur. senin gibi beşiktaş yensin diye yaradana yalvarıp kapağı takılınca da hazımsızlıktan kıvranan biri yırtınıyor diye dingonun ahırına dönecek değil bu lig. sen portakalda vitaminken avrupada elit hakemler kategorisinde hürmet edilen bir hakeme salak demek ancak senin gibi hayatı 18 yaşında çözdüğünü düşünen ergenin işidir, fenerbahçe'nin içerde dışarda koyması sonucu bazı psikolojik sıkıntılar yaşıyorsun biliyoruz, bu açıdan bakıldığında seninleyiz.
ha, gönül ister ki şu iki derbiyi de baştan oynayıp duble 1-0'lık tarife yerine ikinizi de üst üste konuşlandırıp üçer beşer koysak ama kurallar işte, neylersin?
guardiola'nın şeyi. hımm arkadaşı.
jozy altidore transferi ile alakalı olarak ' bursalı oğlancıklar da böyle topçular izlesin' şeklinde garip bir yorumda bulunmuş yazar. bu gaflet ve delaletinin sebepi bursaspor un üst üste gs yi mağlup etmesidir, kuyruk acısıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar