bugün
- online yazarlar7
- nofap5
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar3
- tarot falına inanan salak8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- kadınlar neden aldatır16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- 2026 dünya kupası14
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- futbol7
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- fransız arabaları3
- lionel messi11
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- bazı alimler2
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- cayenne4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
yeni bir yedinci nesil yazar. koştursun efenim sözlükte. *
An itibari ile bir kaç yazısına denk gelmem akabinde yazılarının çoğunu okudum. Öncelikle gayet güzel ve samimi bir üslüba sahip yazardır.
-tutucu * bir yazardır kannımca. *
Fakat tutuculuk kötü bir şey değildir amma ve lakin tabiki de aşırı dozda olmaması kaydı ile.
şimdi diceksin 'sanane'.
Doğru banane.
-tutucu * bir yazardır kannımca. *
Fakat tutuculuk kötü bir şey değildir amma ve lakin tabiki de aşırı dozda olmaması kaydı ile.
şimdi diceksin 'sanane'.
Doğru banane.
üç re üstüne üç ra yı akla getirendir. arkasından gasray gasray cim bom bom demek gerekir.
tutucu yazardır aynı zamanda geri kafalıdır.tutuculuk kötü bişey değildir evet ama geri kafalılık kötü bişeydir. (bkz: #7580229)
(bkz: #7846814)
nickinin altında bir daha açıklayalım, yok illa bana dekoder lazım diyorsan digiturk müşteri hizmetlerini arayacaksın, bizim imkanlarımız bu kadar:
söz konusu yönetmeliklere göre, müsabakanın taraflarından birine resmi bağlılığı bulunan bir kimse tarafından (anlamazsın sen şimdi, oyuncu teknik kadro yönetici stadyum görevlisi vs.), oyunun oynandığı alanda kasten tahribat yapılması ve ve oluşturulan bu tahribatın telafisi mümkün olmayacak şekilde yapılması, oyunun oynanmasının imkansız hale getirilmesi durumunda müsabakanın hakeminin ve gözlemcilerin raporu doğrultusunda fiili işleyen taraf hükmen mağlup ilan edilir.
şimdi iyi dinle einstein, eğer bilica bir dozerle sahaya girip ceza sahasında temel atma töreni yapsa, penaltı noktasını yok edip cebinden çıkardığı kireçle uzaklığı 10 metreye getirse ya da korner direğinin olduğu bölgeye beton döküp rambo okan gibi 2 saat boyunca elinde bıçakla kimseyi yaklaştırmasa bu maçta hükmen mağlubiyet söz konusu olur. senin gibi beşiktaş yensin diye yaradana yalvarıp kapağı takılınca da hazımsızlıktan kıvranan biri yırtınıyor diye dingonun ahırına dönecek değil bu lig. sen portakalda vitaminken avrupada elit hakemler kategorisinde hürmet edilen bir hakeme salak demek ancak senin gibi hayatı 18 yaşında çözdüğünü düşünen ergenin işidir, fenerbahçe'nin içerde dışarda koyması sonucu bazı psikolojik sıkıntılar yaşıyorsun biliyoruz, bu açıdan bakıldığında seninleyiz.
ha, gönül ister ki şu iki derbiyi de baştan oynayıp duble 1-0'lık tarife yerine ikinizi de üst üste konuşlandırıp üçer beşer koysak ama kurallar işte, neylersin?
nickinin altında bir daha açıklayalım, yok illa bana dekoder lazım diyorsan digiturk müşteri hizmetlerini arayacaksın, bizim imkanlarımız bu kadar:
söz konusu yönetmeliklere göre, müsabakanın taraflarından birine resmi bağlılığı bulunan bir kimse tarafından (anlamazsın sen şimdi, oyuncu teknik kadro yönetici stadyum görevlisi vs.), oyunun oynandığı alanda kasten tahribat yapılması ve ve oluşturulan bu tahribatın telafisi mümkün olmayacak şekilde yapılması, oyunun oynanmasının imkansız hale getirilmesi durumunda müsabakanın hakeminin ve gözlemcilerin raporu doğrultusunda fiili işleyen taraf hükmen mağlup ilan edilir.
şimdi iyi dinle einstein, eğer bilica bir dozerle sahaya girip ceza sahasında temel atma töreni yapsa, penaltı noktasını yok edip cebinden çıkardığı kireçle uzaklığı 10 metreye getirse ya da korner direğinin olduğu bölgeye beton döküp rambo okan gibi 2 saat boyunca elinde bıçakla kimseyi yaklaştırmasa bu maçta hükmen mağlubiyet söz konusu olur. senin gibi beşiktaş yensin diye yaradana yalvarıp kapağı takılınca da hazımsızlıktan kıvranan biri yırtınıyor diye dingonun ahırına dönecek değil bu lig. sen portakalda vitaminken avrupada elit hakemler kategorisinde hürmet edilen bir hakeme salak demek ancak senin gibi hayatı 18 yaşında çözdüğünü düşünen ergenin işidir, fenerbahçe'nin içerde dışarda koyması sonucu bazı psikolojik sıkıntılar yaşıyorsun biliyoruz, bu açıdan bakıldığında seninleyiz.
ha, gönül ister ki şu iki derbiyi de baştan oynayıp duble 1-0'lık tarife yerine ikinizi de üst üste konuşlandırıp üçer beşer koysak ama kurallar işte, neylersin?
guardiola'nın şeyi. hımm arkadaşı.
jozy altidore transferi ile alakalı olarak ' bursalı oğlancıklar da böyle topçular izlesin' şeklinde garip bir yorumda bulunmuş yazar. bu gaflet ve delaletinin sebepi bursaspor un üst üste gs yi mağlup etmesidir, kuyruk acısıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar