bugün

opera

yeni 10.5 betası göz alıyor, ancak windows 7'de görev çubuğunu otomatik gizleme açıkken tam ekranda fareyi aşağıya çekince görev çubuğu gelmiyor, yani opera her zaman üstte oluyor. umarım çözerler
© copyright 2005 - 2026