bugün

ateist

tanrıyı kabul etmeme gerekçelerinden biri de tanrısız egzistansiyalist jean paul sartre'nin de dediği gibi; bir tanrı düşüncesinin insanın özgürlüğüne mani olması imiş.

(bkz: allah a teslim olmayı reddeden özgür insan)

bu zavallılara sormak lazım:

--kaç gün yemek yemeden, su içmeden yaşayabilirsin

--sokakta istediğin gibi davranabilir misin

--1000 kez büyütülmüş virus vucuduna girdiğinde ona hükmedebiliyor musun

--hangi davranışın, hangi seçimin tamamen senin özgürlüğün dahilinde

--patronun içeri girdiğinde yüzüne ossurabiliyor musun

--genel kurmay başkanı evine geldiğinde pipini gösterebilir misin

nerde özgürlük, tırro. ki seni yaratan allah'ın emirlerine uymaktan daha şerefli ne olabilir?

zavallılar, azcık düşünseler keşke.
© copyright 2005 - 2026