bugün

tsk imparatorluğu

"sus bi kerem akıllım ot sik bok" denerek savuşturulamayacak bir konudur.

dünyanın her yerinde olduğu gibi, türkiye'de de iktidarı ele alan hizip, kendi mensuplarını kayırır ve bu kayırma aşırı boyutlara bile ulaşabilir. hizipler bu sayede yandaşlarını ve güçlerini korurlar. o nedenle iktidar chp'deyse varlık vergisi chplilerin cebine gider, iktidar tarikatlerdeyse tüm ihaleleri tüy bıyıklı anadolu kaplanları alır, iktidar ordudaysa subaylar ortaçağ'daki aristokratların haklarına sahip olur. e bu ülke en az 3 tane darbe gördü, bi zahmet o kadar olsun.
© copyright 2005 - 2026