death note

iyi hoş animedir, kurgusu güzel sürükler falan da tek kötü yönü o baş karakterin, ligh'ın fazla mükemmel olması. adam hem yakışıklı, hem zeki, hem taş gibi kızları götürüyor, hem de en iyi okulda okuyor. bu çok fazla bence.
© copyright 2005 - 2026