bugün
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- saygıdeğer birader yazarlar5
- türk kızı egosu4
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- artık sevmeyeceğim2
- yazarların imza parfümleri14
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması3
- toz yumrususun unutma2
- tramer kaydı olan kız3
- yargıcı3
- yobazla muhafazakar arasındaki fark2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- wowturkey3
- pkk nasıl biter5
- bidat2
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- 2026 dünya kupası23
- amerika birleşik devletleri5
- erkekler neden az yaşar9
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- dünya11
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- bir insanı sevmek12
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- futbol17
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- niğdeliler2
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
- raskolnikov2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
--- spoiler ---
bir kere de istisna yapalım millet olarak. bir kerede bilmediğimiz görmediğimiz bir yer hakkında yaşanmışlıklara şahit olmadığımız bir yer hakkında sanki biliyormuşçasına sanki orada anlatılanlar vay efendim bence bura abartı demeden izleyelim. çünkü orada anlatılan her şey satırı satırına yaşanan şeyler.
belki orada yaşanan şey size mantıksız geliyor. içinizden diyorsunuz ki bu kadar basılacağı belli olan bir karakol böyle mi olur? 5 roket daha atsalar o karakol zaten biter diyorsunuz içinizden ama öyle değil işte. bir kere ben belki de bilmiyorumdur diyelim yahu çok zor değil.
basıldıktan sonra yerine yeni askerler astsubaylar ve subayların geldiği sonra tekrar basılan sonra aynı sahnenin tekrar oynandığı yerler karakollar var arkadaşlar. önü arkası dağ olan kimsenin oralardan geçmediği böyle yerler var. bu mantıksızlık film ile alakalı değil bu mantıksızlık bu terörün varoluşu ile alakalı. yıllardır verdiğimiz canlara yazık olması ile alakalı.
orada yanyana hayatını idame ettiren çok farklı kültürden sürüce insan sürüce adam erkek gibi delikanlı gibi yaşıyorlar. kah gülüyorlar kah ağlıyorlar kah sinirleniyorlar. insanlar insan. ve bu insanlar bu değerli evlatlar yok yere canından oluyor. sevdiğine kavuşma hasreti çekerken ölümün kucağına düşüyor. bir ülke evladını kaybettikten sonra ne anlamı kalır ki geride kalan ideolojilerin fikirlerin?
filmde kahramanlık beklemeyin. yok. polat alemdarlar yok o filmde. gerçek adamlar var. ölen, kolu bacağı kopan, şoka giren adamlar var. biz varız o filmde biz.
söyleyin hadi, sadece kalbinizle izlediğinizde hanginizin gözleri dolmadı?
orada görev yapan subayı da eri de bu ülke için orada. yemişim sizin burada orduya saldırmanızı ben. bakın adam ne diyor: "nasıl anlatırım bu dağları da en az ankara kadar sevdiğimi." bu sözdeki derinliği bile anlamıyor musunuz?
son alıntı gelsin bitirelim. "her savaş biter. bu savaşta bitecektir. bu savaş bittiğinde beni suçlayacaksınız. keşke beni sevebilseniz." burada ordu için bu konuşma çok net anlaşılacağı gibi. şu anda orduya bu kadar yüklenirken insanlar sanki orada bir şey anlatılmak isteniyor değil mi? onu da bir düşünün bakalım.
--- spoiler ---
edit : an itibari ile top 250ye imdbde girmiştir.
bir kere de istisna yapalım millet olarak. bir kerede bilmediğimiz görmediğimiz bir yer hakkında yaşanmışlıklara şahit olmadığımız bir yer hakkında sanki biliyormuşçasına sanki orada anlatılanlar vay efendim bence bura abartı demeden izleyelim. çünkü orada anlatılan her şey satırı satırına yaşanan şeyler.
belki orada yaşanan şey size mantıksız geliyor. içinizden diyorsunuz ki bu kadar basılacağı belli olan bir karakol böyle mi olur? 5 roket daha atsalar o karakol zaten biter diyorsunuz içinizden ama öyle değil işte. bir kere ben belki de bilmiyorumdur diyelim yahu çok zor değil.
basıldıktan sonra yerine yeni askerler astsubaylar ve subayların geldiği sonra tekrar basılan sonra aynı sahnenin tekrar oynandığı yerler karakollar var arkadaşlar. önü arkası dağ olan kimsenin oralardan geçmediği böyle yerler var. bu mantıksızlık film ile alakalı değil bu mantıksızlık bu terörün varoluşu ile alakalı. yıllardır verdiğimiz canlara yazık olması ile alakalı.
orada yanyana hayatını idame ettiren çok farklı kültürden sürüce insan sürüce adam erkek gibi delikanlı gibi yaşıyorlar. kah gülüyorlar kah ağlıyorlar kah sinirleniyorlar. insanlar insan. ve bu insanlar bu değerli evlatlar yok yere canından oluyor. sevdiğine kavuşma hasreti çekerken ölümün kucağına düşüyor. bir ülke evladını kaybettikten sonra ne anlamı kalır ki geride kalan ideolojilerin fikirlerin?
filmde kahramanlık beklemeyin. yok. polat alemdarlar yok o filmde. gerçek adamlar var. ölen, kolu bacağı kopan, şoka giren adamlar var. biz varız o filmde biz.
söyleyin hadi, sadece kalbinizle izlediğinizde hanginizin gözleri dolmadı?
orada görev yapan subayı da eri de bu ülke için orada. yemişim sizin burada orduya saldırmanızı ben. bakın adam ne diyor: "nasıl anlatırım bu dağları da en az ankara kadar sevdiğimi." bu sözdeki derinliği bile anlamıyor musunuz?
son alıntı gelsin bitirelim. "her savaş biter. bu savaşta bitecektir. bu savaş bittiğinde beni suçlayacaksınız. keşke beni sevebilseniz." burada ordu için bu konuşma çok net anlaşılacağı gibi. şu anda orduya bu kadar yüklenirken insanlar sanki orada bir şey anlatılmak isteniyor değil mi? onu da bir düşünün bakalım.
--- spoiler ---
edit : an itibari ile top 250ye imdbde girmiştir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar