bugün
- kemalist dünya14
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- allah7
- cemevinde hain kemal sloganları8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- devletin her şeye karışması3
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- arda güler4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- demet evgar10
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- yazarların imza parfümleri14
--spoiler--
spoiler
--spoiler--
2004 yılı yapımı olup benim bu sabah izlediğim filmdir. Çünkü dün indirebildim ancak. Uzun zamandır böyle vıcık vıcık olmayan, ilişkileri ağdalandırmayan, klişelere kaçmayan ama yine de insanın içini ısıtacak şiddette romantik bir filme hasrettim. Yüreğime su serpti bu film. Oh be dedim. Öyküsü, sıcaklığı bir yana bizim senaristlerin filmi bir kaç defa seyretmesini dilerim. Böylesine değişik ve çarpıcı bir kurguya,öyküye, oyunculuğa sahip filmlerin hastasıyım işte. Filmin başında kimler için üzüleceğinizi zaten biliyorsunuz. Ama filmin sonlarına doğru filmin içinde yaşanan başka aşklar için de üzülüyorsunuz. Üstelik kafanızda sorguluyorsunuz : Filmde kimin aşkı daha büyük diye... Kimin aşkı daha çok can acıtır diye. Benim favorim Alex oldu şahsen. Üstelik filmin sonuna doğru Alex'in Matthew'a Lisa'nın mektubunu verdikten sonra "Yaptığım şey için özür dilemeyceğim. Buna Katlanacak olan benim. Nasıl biri olduğumu anlamış oldun..." demesi Matthew'un da "evet, anladım" dediği sahne. Çok iyiydi. Kaldı ki filmin son sahnesinde video klipleri bile kıskandıracak bir sekans var ki bunun için bile seyredilir bu film.
Oyuncuları Josh Harnett, Diane Kruger, Rose Byrne, Matthew Lillard, Christopher Cousins, Jessica Pare... Hiç bir oyuncu bir an bile sırıtmıyor. Üstelik çevrildiği dönemde hiç bir otuz yaşında bile değilmiş. Filmin bir diğer ilginç özelliği ise 2004 yılı yapımı bu filmden hemen önce Rose Byrne ve Diane Kruger "Troy" da birlikte çalışmışlardı. Gerçi hatırladığım kadarı ile o filmde karşılıklı oynadıkları bir bölüm yoktu. Ama birinin sevgilisi (Paris) ötekinin sevgilisini (Akhilleus) öldürüyordu. Seyretmeyenlere şiddetle tavsiye ederim. Yazdıklarıma bakmasınlar. Herkesin etkileneceği bir sahnesi mutlaka vardır. Ülkemizde "Hep seni aradım" adıyla dvd'si çıkmış durumda.
spoiler
--spoiler--
2004 yılı yapımı olup benim bu sabah izlediğim filmdir. Çünkü dün indirebildim ancak. Uzun zamandır böyle vıcık vıcık olmayan, ilişkileri ağdalandırmayan, klişelere kaçmayan ama yine de insanın içini ısıtacak şiddette romantik bir filme hasrettim. Yüreğime su serpti bu film. Oh be dedim. Öyküsü, sıcaklığı bir yana bizim senaristlerin filmi bir kaç defa seyretmesini dilerim. Böylesine değişik ve çarpıcı bir kurguya,öyküye, oyunculuğa sahip filmlerin hastasıyım işte. Filmin başında kimler için üzüleceğinizi zaten biliyorsunuz. Ama filmin sonlarına doğru filmin içinde yaşanan başka aşklar için de üzülüyorsunuz. Üstelik kafanızda sorguluyorsunuz : Filmde kimin aşkı daha büyük diye... Kimin aşkı daha çok can acıtır diye. Benim favorim Alex oldu şahsen. Üstelik filmin sonuna doğru Alex'in Matthew'a Lisa'nın mektubunu verdikten sonra "Yaptığım şey için özür dilemeyceğim. Buna Katlanacak olan benim. Nasıl biri olduğumu anlamış oldun..." demesi Matthew'un da "evet, anladım" dediği sahne. Çok iyiydi. Kaldı ki filmin son sahnesinde video klipleri bile kıskandıracak bir sekans var ki bunun için bile seyredilir bu film.
Oyuncuları Josh Harnett, Diane Kruger, Rose Byrne, Matthew Lillard, Christopher Cousins, Jessica Pare... Hiç bir oyuncu bir an bile sırıtmıyor. Üstelik çevrildiği dönemde hiç bir otuz yaşında bile değilmiş. Filmin bir diğer ilginç özelliği ise 2004 yılı yapımı bu filmden hemen önce Rose Byrne ve Diane Kruger "Troy" da birlikte çalışmışlardı. Gerçi hatırladığım kadarı ile o filmde karşılıklı oynadıkları bir bölüm yoktu. Ama birinin sevgilisi (Paris) ötekinin sevgilisini (Akhilleus) öldürüyordu. Seyretmeyenlere şiddetle tavsiye ederim. Yazdıklarıma bakmasınlar. Herkesin etkileneceği bir sahnesi mutlaka vardır. Ülkemizde "Hep seni aradım" adıyla dvd'si çıkmış durumda.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar