ford focus

1 yıllık sürüş tecrübesinden sonra söyleyebilirim ki güzel arabadır. yol tutuşu mükemmel, iç ve dış malzemesi son derece kaliteli, sorun çıkarmıyor, tıkırtı yapmıyor...tek kötü tarafı biraz fazla benzin harcaması..
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026