bugün

district 9

(kral çıplak) film kötü . son sahnesini duygusal buldum . Onun dışında sadece orjinal bir film diyebiliriz o kadar . madem böyle güzel bir fikir var ucu bu kadar açık olmamalı . ayrıca 2.sinin çekilmesi %100 gibi .
© copyright 2005 - 2026