bugün
- içtim şarabı13
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız3
- insan olmaya ceyrek kala3
- insanın geçmişinin karanlık olması6
- aşure yapan sözlük kızları7
- en son ne yediniz2
- kadir inanır22
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- rakı sevmemek6
- yalaka2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- okumuş hırt2
- görücü usulü2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- fight club5
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- bioloji2
- cevcet2
- kemalist dünya24
- hayattaki şans seviyeniz4
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- hesabı gizliye almak3
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- kaşar5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- yagmurcu3
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- osurdum3
- true'nun çaylak olması16
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- içinden canavar çıkan insan4
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- barış alper yılmaz2
''soyut düşünme yetisinden yoksun insanlardır...''
alakası yoktur.resmen sıçmışsınz.matematikçiler soyut düşünebilme yetisi yüksek insanlardır ama matematikçilerin içindende ateist çıkabilir.yada felsefecilerde aynı şekilde soyut düşünebilen insanlardır.belki felsefe okumamış olabilirsin ama ateist olan onlarca felsefeciyi hesaba katman gerekir.kaldı ki sen bir inanan olarak beni soyutluklarla değil somutluklarla,allahın yarattığına inandığın dünyevi şeylerle ikna etmelisin.yoksa bende çıkar sana farklı bir tanrı uydururum.soyut düşündüğün için o tanrıya da mı inanacaksın.soyut düşünebilmenin ölçüsü olmayan bir şeye inanmak değildir sevgili dostum.soyut düşünebilme yetisinin din ile alakası yoktur.başka yerde savunmanı bu şekilde yapma gülerler.
''dişileri, çiftleşmek isteyen erkeklerden kaçmazlar...''
bu sonuca kökten dinci arap ülkelerinin nüfusunun ,ateist oranı yüksek olan ülkelere göre 4-5 katı kadar daha fazla nüfusa sahip olduğunu göz önüne alarak mı vardın?
''göz organının kusursuzluğuna rağmen olunan tanrı tanımazlık durumu.''
arkadaşım kusura bakma da en saçma açıklama senin ki olmuş.göz neye göre kusursuz,kusursuzluk bir göz baz alındığında nedir? sadece 300 metreye kadar net görmek midir kusursuzluk? mesala 4 km öteyi görsek daha iyi olmaz mıydı? bak dikkat edersen kusursuzluk demiyorum yinede.insan gözü kusurludur.uzun süre bir yere bakınca ağrı yapar,zamanla görme yetisi kaybolur,bazen renkleri karıştırır,güneşe bakamaz ve en önemlisi görüntüyü ters alır,beyin düze çevirir.insanın hiçbir organı yada insanın bizzat kendisi kusursuz değildir.(şuan)doğada hiçbir şey kusursuz değildir.daha iyisi olması muhtemel şeyler kusursuz olamaz.
alakası yoktur.resmen sıçmışsınz.matematikçiler soyut düşünebilme yetisi yüksek insanlardır ama matematikçilerin içindende ateist çıkabilir.yada felsefecilerde aynı şekilde soyut düşünebilen insanlardır.belki felsefe okumamış olabilirsin ama ateist olan onlarca felsefeciyi hesaba katman gerekir.kaldı ki sen bir inanan olarak beni soyutluklarla değil somutluklarla,allahın yarattığına inandığın dünyevi şeylerle ikna etmelisin.yoksa bende çıkar sana farklı bir tanrı uydururum.soyut düşündüğün için o tanrıya da mı inanacaksın.soyut düşünebilmenin ölçüsü olmayan bir şeye inanmak değildir sevgili dostum.soyut düşünebilme yetisinin din ile alakası yoktur.başka yerde savunmanı bu şekilde yapma gülerler.
''dişileri, çiftleşmek isteyen erkeklerden kaçmazlar...''
bu sonuca kökten dinci arap ülkelerinin nüfusunun ,ateist oranı yüksek olan ülkelere göre 4-5 katı kadar daha fazla nüfusa sahip olduğunu göz önüne alarak mı vardın?
''göz organının kusursuzluğuna rağmen olunan tanrı tanımazlık durumu.''
arkadaşım kusura bakma da en saçma açıklama senin ki olmuş.göz neye göre kusursuz,kusursuzluk bir göz baz alındığında nedir? sadece 300 metreye kadar net görmek midir kusursuzluk? mesala 4 km öteyi görsek daha iyi olmaz mıydı? bak dikkat edersen kusursuzluk demiyorum yinede.insan gözü kusurludur.uzun süre bir yere bakınca ağrı yapar,zamanla görme yetisi kaybolur,bazen renkleri karıştırır,güneşe bakamaz ve en önemlisi görüntüyü ters alır,beyin düze çevirir.insanın hiçbir organı yada insanın bizzat kendisi kusursuz değildir.(şuan)doğada hiçbir şey kusursuz değildir.daha iyisi olması muhtemel şeyler kusursuz olamaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar