bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- kadınlar neden aldatır17
- klimasız arabayla uzun yol gitmek2
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 0 0 74
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- tekerlek kaşar4
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- devşirmelik makamı13
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- 2026 dünya kupası15
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- lionel messi11
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- günün şiiri5
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- özbekistan2
- portekiz2
okuduğunun mealini anlayamayan yazardır.
şimdi entry silinmiş olduğu için bakınız veremicem ama, heloderma adlı yazarın itirafını hangi akla hizmet olduğu anlaşılamayan bir mantaliteyle yorumlamış, kendine ve diğer erkek yazarlara pay çıkarmış, bu itiraftan mütevellit, bayan yazarın özel mesaj kutusunun alev alev yandığını ortaya atmıştır.
insanları iki dakkada yaftalamada üzerine yok bazı yazarların. gerçekten. kızın yazdığı entry biraz espri biraz geyik tadında. entryi okuyunca meali hemen anlaşılıyor. sözlük yazarlarının itirafları başlığı, bazen bu tip esprilere, gerçek dışı entrylere maruz kalabiliyor. misal geçenlerde o başlığa bi yazar: 'dün kapıma gelen davulcuya şöyle şöyle yaptım, kovdum' gibisinden bişi dedi. bi kaç entry sonra başka bi yazar 'o davulcu bendim' dedi. şimdi biz, yani azcık mantığını kullanan kesim olarak biz, biliyoruz davulcunun o yazar olmadığını. ortada bir esprinin döndüğünü biliyoruz. bişi demiyoruz. ama bi bayan çıksın, sözlükte şu anda da çok revaçta olan yalnızlığa ithafen bişi yazsın, duygularını hafif esprili bi şekilde belirtsin, abovvv! hemen çakal kesiliyoruz. kendimizce entryi geyiğe bağlıyoruz. piyasaya uygun kaliplarla yazarı dalgaya almaya çalışıyoruz. özel mesaj kutusunun ısısını ölçmek istiyoruz. çok tespitkarız çünkü. acaip.
'özel mesaj kutusu alev alevdir. hesabıma bahse girerim. ahmet çakar gibi. hehehe' demişsin güzel kardeşim. e şimdi kız diyo ki hayır hiç de özel mesaj gelmedi. noldu? kapatacan mı hesabını? yoksa ahmet çakar gibi kıvırıcan mı? ama sen kıvır boşver. hesabını kapatma. bu sözlüğün senin gibi kaliteli yazarlara ihtiyacı var. biz görmezden geliriz lafını yutmanı. hem zaten entry de silinmiş. kimse ispatlayamaz. heloderma da kesin yalan söylüyodur di mi? haklısın canım.
yalnız ben bi de şuna takıldım. belirtmeden geçemicim efenim, heloderma nın entrysinin en beğenilenler listesine girmesi üzerine rapper ninja ya seslenmiş bizimkisi: 'vay be rapper ninja' demiş. 'seni bile geçmiş entry. helal.'
şimdi bu ne demektir allah aşkına? heloderma vasıtasıyla rapper ninja ya göz mü kırpıyosun? 'rapper ninja tanıdıktır. asker arkadaşımdır. gangayık' mesajı mı veriyosun?
ben bu sözlükte yeniyim. 6. nesilim. iki ay olmadı sözlüğe geleli. tam bilmiyorum aydınlatın, rapper ninja nın yazdığı her entry istisnasız birinci entry mi oluyor? kimse o entryleri geçemiyo mu? hayır ben rastladım geçildiğine gerçi ama, hani böyle bi durum varsa biz de haddimizi bilelim. ona göre davranalım. bi yazarın entrylerinin kaliteli olması ayrıdır; her entrysinin tartışmasız en iyi olması, hiç bir entrynin o entryleri geçme saygısızlığı yapamaması ayrıdır.
şimdi rapper ninja da eminim çok üzülmüşür amanın entryim geçildi diye. karalar bağlamıştır. rapper ninja yı bile geçmiş... vay be... büyük olay. sen geçemedin galiba yavrum hiç rapper ninja yı. ay kıyamam. söyleseydin biz artılardık bol bol seni.
bi yazarın nick altında başka bi yazarı göklere çıkarmak da yeni saygısızlık trendidir bence. başka bi şey değildir. hayır postmodernizmde son nokta falan dicem ama onla da alakası yok. zaten yazarımızın hemen hemen hiç bi şeyle alakası yok. nick altı yazılarla beslenmeye çalışmaktan başka.
'heloderma nın avukatlığını mı yapıyosun?, kankiş canciş olayları mı hımmmm?' diyen yazarlar da şöyle yamacıma gelsinler efendim. gelin gelin... yaklaşın... he ya aynen öyle yapıyorum şekerler. şimdi benim mesaj kutumu da alev alev yapın lütfen. heloderma nın monitörünü yakmışsınız sıcaktan. benimki hala duruyo sönük sönük. çok kıskanıyorum. nolur.
şimdi entry silinmiş olduğu için bakınız veremicem ama, heloderma adlı yazarın itirafını hangi akla hizmet olduğu anlaşılamayan bir mantaliteyle yorumlamış, kendine ve diğer erkek yazarlara pay çıkarmış, bu itiraftan mütevellit, bayan yazarın özel mesaj kutusunun alev alev yandığını ortaya atmıştır.
insanları iki dakkada yaftalamada üzerine yok bazı yazarların. gerçekten. kızın yazdığı entry biraz espri biraz geyik tadında. entryi okuyunca meali hemen anlaşılıyor. sözlük yazarlarının itirafları başlığı, bazen bu tip esprilere, gerçek dışı entrylere maruz kalabiliyor. misal geçenlerde o başlığa bi yazar: 'dün kapıma gelen davulcuya şöyle şöyle yaptım, kovdum' gibisinden bişi dedi. bi kaç entry sonra başka bi yazar 'o davulcu bendim' dedi. şimdi biz, yani azcık mantığını kullanan kesim olarak biz, biliyoruz davulcunun o yazar olmadığını. ortada bir esprinin döndüğünü biliyoruz. bişi demiyoruz. ama bi bayan çıksın, sözlükte şu anda da çok revaçta olan yalnızlığa ithafen bişi yazsın, duygularını hafif esprili bi şekilde belirtsin, abovvv! hemen çakal kesiliyoruz. kendimizce entryi geyiğe bağlıyoruz. piyasaya uygun kaliplarla yazarı dalgaya almaya çalışıyoruz. özel mesaj kutusunun ısısını ölçmek istiyoruz. çok tespitkarız çünkü. acaip.
'özel mesaj kutusu alev alevdir. hesabıma bahse girerim. ahmet çakar gibi. hehehe' demişsin güzel kardeşim. e şimdi kız diyo ki hayır hiç de özel mesaj gelmedi. noldu? kapatacan mı hesabını? yoksa ahmet çakar gibi kıvırıcan mı? ama sen kıvır boşver. hesabını kapatma. bu sözlüğün senin gibi kaliteli yazarlara ihtiyacı var. biz görmezden geliriz lafını yutmanı. hem zaten entry de silinmiş. kimse ispatlayamaz. heloderma da kesin yalan söylüyodur di mi? haklısın canım.
yalnız ben bi de şuna takıldım. belirtmeden geçemicim efenim, heloderma nın entrysinin en beğenilenler listesine girmesi üzerine rapper ninja ya seslenmiş bizimkisi: 'vay be rapper ninja' demiş. 'seni bile geçmiş entry. helal.'
şimdi bu ne demektir allah aşkına? heloderma vasıtasıyla rapper ninja ya göz mü kırpıyosun? 'rapper ninja tanıdıktır. asker arkadaşımdır. gangayık' mesajı mı veriyosun?
ben bu sözlükte yeniyim. 6. nesilim. iki ay olmadı sözlüğe geleli. tam bilmiyorum aydınlatın, rapper ninja nın yazdığı her entry istisnasız birinci entry mi oluyor? kimse o entryleri geçemiyo mu? hayır ben rastladım geçildiğine gerçi ama, hani böyle bi durum varsa biz de haddimizi bilelim. ona göre davranalım. bi yazarın entrylerinin kaliteli olması ayrıdır; her entrysinin tartışmasız en iyi olması, hiç bir entrynin o entryleri geçme saygısızlığı yapamaması ayrıdır.
şimdi rapper ninja da eminim çok üzülmüşür amanın entryim geçildi diye. karalar bağlamıştır. rapper ninja yı bile geçmiş... vay be... büyük olay. sen geçemedin galiba yavrum hiç rapper ninja yı. ay kıyamam. söyleseydin biz artılardık bol bol seni.
bi yazarın nick altında başka bi yazarı göklere çıkarmak da yeni saygısızlık trendidir bence. başka bi şey değildir. hayır postmodernizmde son nokta falan dicem ama onla da alakası yok. zaten yazarımızın hemen hemen hiç bi şeyle alakası yok. nick altı yazılarla beslenmeye çalışmaktan başka.
'heloderma nın avukatlığını mı yapıyosun?, kankiş canciş olayları mı hımmmm?' diyen yazarlar da şöyle yamacıma gelsinler efendim. gelin gelin... yaklaşın... he ya aynen öyle yapıyorum şekerler. şimdi benim mesaj kutumu da alev alev yapın lütfen. heloderma nın monitörünü yakmışsınız sıcaktan. benimki hala duruyo sönük sönük. çok kıskanıyorum. nolur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar