bugün
- online yazarlar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- nofap5
- tekerlek kaşar4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- 2026 dünya kupası15
- sedat pekmez18
- futbol8
- tarot falına inanan salak8
- özbekistan2
- portekiz2
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- aldım kabul ettim4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- ithal et3
- lionel messi11
- dünya2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- fransız arabaları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde5
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- türk telekom port zammı4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cayenne4
- bazı alimler2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
aklıma "i want it painted black" yazınca vice city oyununda arabaları siyah renk yapan oyun hilesini getiren nick. nerede bir entrysini görsem lise yıllarıma dönüyorum.. diyaz'ın konağı olsun, dondurma fabrikası çatısındaki görev olsun.. güzel şeyler bunlar hep.
sahsim finallere girerken mezun olan saygisiz dost.
- lan insan bitmesini bekler di mi? haftaya geliyorum yanina.
- lan insan bitmesini bekler di mi? haftaya geliyorum yanina.
sanırım türk asıllı bir yazar. yazdıklarım zoruna gidiyor, hazmedemiyor. keşke öyle hissetmese.
(bkz: paint it black)
kendisiyle muhabbetimiz 'meraba meraba'dır.
hatta bazen, 'meraba'ya kadar düştüğü olur.
meraba derim, cevap vermez!
hatta bazen, 'meraba'ya kadar düştüğü olur.
meraba derim, cevap vermez!
gece gece aklıma düşen...
edit: sana ne yaa, harbiden ?!?
edit: sana ne yaa, harbiden ?!?
hayat boyu avukatlığını üstlendiğim ilk müvekkilim. boşuna denmemiş olsa gerek şeytanın avukatı diye...
her şeyi siyaha boyamak istemek
bazen düşünüyor da evrenin 12 milyar yıllık yaşı yanında bizim 70 senelik hayatımız neden var ? amacımız ne ki bu dünyaya gelmekte? ve sonra sessizce bilinen, uğruna yaşanılan dünyayı terk etmenin nedeni ne ? niçin varız, niçin doğduk ve öldük ?
yeryüzündeki milyarlarca insan "ebediyen yaşayacağımız dünya öncesi bir hazırlık" olarak betimliyor olayı.
bence bu kadar basit olamaz her şey.
tanrı, böylesine psikopatça bir yaklaşım içine girecek kadar aciz olmadı hiç bir zaman.
cevap aslında çok yakın,
ben sizin için varım
siz de benim için
onlar bizim için varlar
biz de senin için varız.
uğruna yaşadığımız dünya, sadece 70 senelik ve bu sürede, yaşadığımız dünyayı paylaştığımız 6 milyar insan için burdayız.
güleryüz, iyilik, güzellik ve temiz bir kalp.
evet bence yeterli bunlar.
bazen düşünüyor da evrenin 12 milyar yıllık yaşı yanında bizim 70 senelik hayatımız neden var ? amacımız ne ki bu dünyaya gelmekte? ve sonra sessizce bilinen, uğruna yaşanılan dünyayı terk etmenin nedeni ne ? niçin varız, niçin doğduk ve öldük ?
yeryüzündeki milyarlarca insan "ebediyen yaşayacağımız dünya öncesi bir hazırlık" olarak betimliyor olayı.
bence bu kadar basit olamaz her şey.
tanrı, böylesine psikopatça bir yaklaşım içine girecek kadar aciz olmadı hiç bir zaman.
cevap aslında çok yakın,
ben sizin için varım
siz de benim için
onlar bizim için varlar
biz de senin için varız.
uğruna yaşadığımız dünya, sadece 70 senelik ve bu sürede, yaşadığımız dünyayı paylaştığımız 6 milyar insan için burdayız.
güleryüz, iyilik, güzellik ve temiz bir kalp.
evet bence yeterli bunlar.
duty free den kendisine gul suyu getirmis oldugum, iyice yaslanmis yazar.
girdiği entrylerle ereksiyon sebebi olan yazardır.*
fokur fokurdan da sözlükdaşım olan yazar kişi mi diye düşündüğüm yazar...
nesil çatışmasının en büyük etkenlerinden biri olan yazar.
bayılıyorum böylelerine. hani çakma atesitçikler üzerine sosyolojik araştırma yapsam bu sözlük sayesinde prof. bile olurdum direk. üstelik sosyolojiden de hazzetmem. bir gurup sürekli aynı davranışımı gösterir. sizin hiç orjinal olanınız yok mu? gerçekten bir ateist ile tanışıp onunla sohbet etmeyi istiyorum. yok mu lan.
aynısından 3 tane olan yazardır.
şöyle ki, zirve dolayısıyla atılan mesajda, 17.45de beşiktaşda kadıkoy vapurunu bekleyen tayfanın arasında, aynı zamanda 18.30da hem söğütlüçeşme metrobüs durağında hem de haldun taner sahnesi'nin önünde olacakmış. ben çözemedim kurguyu şahsen.
hadi beşiktaş'dan insanları vapura bindirdi kendi metrobüsle karşıya geldi desek, aynı saatte nasıl haldun taner de olacak?
ya da beşiktaşda insanlarla birlikte karşıya geçti, oradan haldun tanerdekileri aldı diyelim, metrobüs durağındakilere noldu?
velhasıl kelam, çözemedim seni dostum.*
şöyle ki, zirve dolayısıyla atılan mesajda, 17.45de beşiktaşda kadıkoy vapurunu bekleyen tayfanın arasında, aynı zamanda 18.30da hem söğütlüçeşme metrobüs durağında hem de haldun taner sahnesi'nin önünde olacakmış. ben çözemedim kurguyu şahsen.
hadi beşiktaş'dan insanları vapura bindirdi kendi metrobüsle karşıya geldi desek, aynı saatte nasıl haldun taner de olacak?
ya da beşiktaşda insanlarla birlikte karşıya geçti, oradan haldun tanerdekileri aldı diyelim, metrobüs durağındakilere noldu?
velhasıl kelam, çözemedim seni dostum.*
a321 ile pasifikte drag cagrisi yapilan yazar. karada olmasa da havada gecerim lan.
adalarda modalarda zirve düzenlemeyi kafasında kurup, gittiği zirvelerde insanları alttan alttan dolduran organizatör yazar.*
ama adalarda zirve varsa gidilir be.
ama adalarda zirve varsa gidilir be.
#5733399 entry'si ile beni benden alan yazardır kendisi. yakın zamanda süper de bir zirve organize etmiştir. gayet iyi klavye çaldığı da kulaklara küpe olmuştur. zaten en sevdiğim parçalardan birinin ismini almıştır, nedir, ne yapmalı? saygıyla selamlamalı. belki birgün birlikte çalarız paint it black?
(bkz: hey yavrum hey)
(bkz: hey yavrum hey)
(bkz: beşinci nesil silik)
edit:
(bkz: uludağ sözlük moderasyonu/#5746197) böyle bir rezilliğe sebep olan iki kişiden biri ilk önce silik sonra tekrar çaylak olmuş.. hadi bakalım..
edit:
(bkz: uludağ sözlük moderasyonu/#5746197) böyle bir rezilliğe sebep olan iki kişiden biri ilk önce silik sonra tekrar çaylak olmuş.. hadi bakalım..
(bkz: beşinci nesil çaylak) *
sozlukteki am got ve meme cilginligini, tribunden uc bes parca bir sey firlatarak protesto etmis gorunen kirmizi kapiyi siyaha boyamis ve caylak olmus yazardir. *
o bir holigan olabilir...
1. tribünden sahaya tanga atmak/#5746064
2. tribünden sahaya kafa atmak/#5746058
3. tribünden sahaya parmak atmak/#5746044
4. tribünden sahaya paspas atmak/#5746033
5. tribünden sahaya pena atmak/#5746022
6. tribünden sahaya makas atmak/#5746008
7. tribünden sahaya iftira atmak/#5745998
8. tribünden sahaya göbek atmak/#5745989
1. tribünden sahaya tanga atmak/#5746064
2. tribünden sahaya kafa atmak/#5746058
3. tribünden sahaya parmak atmak/#5746044
4. tribünden sahaya paspas atmak/#5746033
5. tribünden sahaya pena atmak/#5746022
6. tribünden sahaya makas atmak/#5746008
7. tribünden sahaya iftira atmak/#5745998
8. tribünden sahaya göbek atmak/#5745989
beysıd on a turu sıtori tadında bi yazar.
nasıl söylesem, nasıl anlatsam aklımdakileri birer birer. utanmıyorum az sonra bahsedeceklerimden. utansam yazmazdım, yazamazdım..
hem spor yapmak, hemde aklımdakilerden bir nebze olsun uzaklaşabilmek adına kahvaltımı bitirdikten sonra caddebostan sahile bisikletimle gitmiştim. aklımda eve gidince nefret ettiğim ve ikinci kez alttan aldığım diferansiyel denklemler dersine çalışma planlarım vardı. kendimi tamamen motive etmiş bir şekilde eve dönmek ve çalışma masamın başında diferansiyel denklemler çözümlü örneklerini kendi başıma çözmek ve sonrasında karşılaştırmak istiyordum.
motivasyon kısmını tamamen halletmiştim. dönüş yolunda mp3 çalarımda pink floyd abilerimiz we don t need no education dediler defalaca. aldırmadım.
sokağıma girmiştim. ilk gördüğüm apartmanın önünde teyze ve halalarımın arabaları olmuştu. buruk bir sevinç sarmıştı içimi. kahkahalar, gülüşmeler olacaktı bol miktarda. neyse dedim, ne olursa olsun diferansiyel denklemler dersime çalışacak, verecektim bu sene dersi.
apartman kapısını açtım. kulakları sağır edercesine kadın kahkahaları şok etkisi yarattı kulaklarımda. korkarak asansöre bindim ve 2 yi tuşladım. dairemin önüne geldiğimde içeriden bir stadyum dolusu insandan çıkamaycak ölçüde, çarşının bile önünde saygı ile eğileceği bir desibel şiddetinde ses çıkıyordu.
kapıyı açtım. gördüğüm manzara ürkütücüydü. içeride yaklaşık 30 kadın vardı. kimdi bu kadınlar ? niye avazları çıktıkları kadar bağırıyorlar, dedikodu yapıyorlardı ? niye kahkaha atıyorlardı ? beni korkuttuklarının farkında değillermiydi ?
o anda radarlarında beni farketmiş olmalılarki salondan hole doğru sesler gelmeye başladı. annem aralarında görünmüyordu bile.
içlerinden bir tanesi süt annem olduğunu hunharca bağırarak söylüyordu. beni bağrına basıyor, nefesimi kesiyordu. süt oğlum diyordu bana durmadan.. süt anne de neyin nesiydi ? aman allahım yaşını başını almış kadınlar ne kadar da büyümüş, yakışıklı bir delikanlı olmuş diyorlardı benim için.
tanımıyordum bu kadınları, beni korkutuyorlardı. içlerinden bir tanesinin ilkokuldaki müdirem olduğunu öğrendim. şimdi mühendis olduğumu duyduğunda beni sevgi seline boğmadan önce oradan hemen uzaklaştım.
herşey bir kabus gibiydi. olanda benim diferansiyel denklemlerime olmuştu. 3 senemi vermiştim lan sana diferansiyel denklemler. seninse bana verdiğin 30 küsur kokana.
nasıl söylesem, nasıl anlatsam aklımdakileri birer birer. utanmıyorum az sonra bahsedeceklerimden. utansam yazmazdım, yazamazdım..
hem spor yapmak, hemde aklımdakilerden bir nebze olsun uzaklaşabilmek adına kahvaltımı bitirdikten sonra caddebostan sahile bisikletimle gitmiştim. aklımda eve gidince nefret ettiğim ve ikinci kez alttan aldığım diferansiyel denklemler dersine çalışma planlarım vardı. kendimi tamamen motive etmiş bir şekilde eve dönmek ve çalışma masamın başında diferansiyel denklemler çözümlü örneklerini kendi başıma çözmek ve sonrasında karşılaştırmak istiyordum.
motivasyon kısmını tamamen halletmiştim. dönüş yolunda mp3 çalarımda pink floyd abilerimiz we don t need no education dediler defalaca. aldırmadım.
sokağıma girmiştim. ilk gördüğüm apartmanın önünde teyze ve halalarımın arabaları olmuştu. buruk bir sevinç sarmıştı içimi. kahkahalar, gülüşmeler olacaktı bol miktarda. neyse dedim, ne olursa olsun diferansiyel denklemler dersime çalışacak, verecektim bu sene dersi.
apartman kapısını açtım. kulakları sağır edercesine kadın kahkahaları şok etkisi yarattı kulaklarımda. korkarak asansöre bindim ve 2 yi tuşladım. dairemin önüne geldiğimde içeriden bir stadyum dolusu insandan çıkamaycak ölçüde, çarşının bile önünde saygı ile eğileceği bir desibel şiddetinde ses çıkıyordu.
kapıyı açtım. gördüğüm manzara ürkütücüydü. içeride yaklaşık 30 kadın vardı. kimdi bu kadınlar ? niye avazları çıktıkları kadar bağırıyorlar, dedikodu yapıyorlardı ? niye kahkaha atıyorlardı ? beni korkuttuklarının farkında değillermiydi ?
o anda radarlarında beni farketmiş olmalılarki salondan hole doğru sesler gelmeye başladı. annem aralarında görünmüyordu bile.
içlerinden bir tanesi süt annem olduğunu hunharca bağırarak söylüyordu. beni bağrına basıyor, nefesimi kesiyordu. süt oğlum diyordu bana durmadan.. süt anne de neyin nesiydi ? aman allahım yaşını başını almış kadınlar ne kadar da büyümüş, yakışıklı bir delikanlı olmuş diyorlardı benim için.
tanımıyordum bu kadınları, beni korkutuyorlardı. içlerinden bir tanesinin ilkokuldaki müdirem olduğunu öğrendim. şimdi mühendis olduğumu duyduğunda beni sevgi seline boğmadan önce oradan hemen uzaklaştım.
herşey bir kabus gibiydi. olanda benim diferansiyel denklemlerime olmuştu. 3 senemi vermiştim lan sana diferansiyel denklemler. seninse bana verdiğin 30 küsur kokana.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar