bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- online yazarlar3
- sedat pekmez17
- futbolun eskiden güzel olması2
- kadınlar neden aldatır16
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- aldım kabul ettim3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- lionel messi11
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- helal olsun be2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ithal et2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kimyon4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
(bkz: #5885561)
moderasyon tarafından kollandığımı ısrarla iddia eden yazar.
benimle aynı sertlikte entryler girmiş de ben çaylak olmamışım o çaylak olmuş; üstelik o çaylak olunca ben anında nick altına yazmışım falan. bunlara göre açıkça moderasyon benim elimdeymiş, işte apaçık(!) kanıtı da buymuş!
dur bi saniye, zall içerde bulaşıkları yıkıyor, salça'yı da bakkala ekmek almaya gönderdim. zaten moonlight sonata ile tavla oynuyoruz tek elle yazıyorum entryi, july4th ise cezalı; tek ayak üstünde bekletiyorum çamaşır makinasının yanında. bu durumda bu iddialara şu an itibariyle cevap veremeyeceğim, iftardan sonra da seviştiğimiz ve yorgunluğumuzu reina'da attığımız için cevap vermemiz biraz zaman alacak haliyle, anlayış gösterileceğini umuyoruz.
en kötüsü ağlamak. gerçekten; salya sümük ağlayıp, bazı eksiklikleri örtmek yerine iyice deşifre etmek. bu durumda rekabetin, çekişmenin de bir anlamı kalmıyor, hepimizin bir vicdanı var. gerçekten aynı sertlikte mi yazdık? eğer rahatlayacaksan, gerçekten kendini iyi hissedeceksen çaylak olacak şeyler yaparım sevgili yazar dostum, sırf senin için, sırf rekabetin hatırı için. bunu istediğini belli et yeter ki; çaylak olmak için mücadele etmeyen saylon kendini şerefsiz ilan edecektir. bu gece senin için en az 10 gün sağlarım bunu, yaparım bilirsin.
bunları özel mesajda anlatmak ilk bakışta daha mantıklı görünebilir ancak nick altına entry olmasının 2 sebebi var: ilki seviyeyle ilgili ciddi şüphelerim var ve seviyesizliklerle ilgili ciddi fobilerim mevcut. diğer sebep ise herkesin dönüp kendi götüne şöyle bir bakmasıdır; acaba şu tavrı ortaya koyacak göt var mı bende diye. tavrımı mı methediyorum? evet. cidden bir defa bunu görmek için sözlük hesabımı bile feda edebilirim, ki oldukça rahatlarsınız bilirim. ne olur şu tavrınızı bir defa da siz methedin bana, çakallar gibi gruplaşıp bir avın üstüne sürüyle gitmekten başka bir şey yapın da utandırın lan beni.
çay mı dedin? içeriz valla sakarya'lım. *
moderasyon tarafından kollandığımı ısrarla iddia eden yazar.
benimle aynı sertlikte entryler girmiş de ben çaylak olmamışım o çaylak olmuş; üstelik o çaylak olunca ben anında nick altına yazmışım falan. bunlara göre açıkça moderasyon benim elimdeymiş, işte apaçık(!) kanıtı da buymuş!
dur bi saniye, zall içerde bulaşıkları yıkıyor, salça'yı da bakkala ekmek almaya gönderdim. zaten moonlight sonata ile tavla oynuyoruz tek elle yazıyorum entryi, july4th ise cezalı; tek ayak üstünde bekletiyorum çamaşır makinasının yanında. bu durumda bu iddialara şu an itibariyle cevap veremeyeceğim, iftardan sonra da seviştiğimiz ve yorgunluğumuzu reina'da attığımız için cevap vermemiz biraz zaman alacak haliyle, anlayış gösterileceğini umuyoruz.
en kötüsü ağlamak. gerçekten; salya sümük ağlayıp, bazı eksiklikleri örtmek yerine iyice deşifre etmek. bu durumda rekabetin, çekişmenin de bir anlamı kalmıyor, hepimizin bir vicdanı var. gerçekten aynı sertlikte mi yazdık? eğer rahatlayacaksan, gerçekten kendini iyi hissedeceksen çaylak olacak şeyler yaparım sevgili yazar dostum, sırf senin için, sırf rekabetin hatırı için. bunu istediğini belli et yeter ki; çaylak olmak için mücadele etmeyen saylon kendini şerefsiz ilan edecektir. bu gece senin için en az 10 gün sağlarım bunu, yaparım bilirsin.
bunları özel mesajda anlatmak ilk bakışta daha mantıklı görünebilir ancak nick altına entry olmasının 2 sebebi var: ilki seviyeyle ilgili ciddi şüphelerim var ve seviyesizliklerle ilgili ciddi fobilerim mevcut. diğer sebep ise herkesin dönüp kendi götüne şöyle bir bakmasıdır; acaba şu tavrı ortaya koyacak göt var mı bende diye. tavrımı mı methediyorum? evet. cidden bir defa bunu görmek için sözlük hesabımı bile feda edebilirim, ki oldukça rahatlarsınız bilirim. ne olur şu tavrınızı bir defa da siz methedin bana, çakallar gibi gruplaşıp bir avın üstüne sürüyle gitmekten başka bir şey yapın da utandırın lan beni.
çay mı dedin? içeriz valla sakarya'lım. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar