bugün
- kemalist dünya7
- kadir mısıroğlu'nun soyu10
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- cemevinde hain kemal sloganları2
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
recep ivedikle hemen hemen aynı anda gösteRime girdi memlekette. zaten ezelden hastasıyım cim keRi'nin. tek kişilik gösteri adamı o. kaRiyeRine sahne zemini aşındıRaRak başladığından insan doğasını çözmüş. izleyenleri nasıl güldüReceğini biliyoR. insanların neye, nezaman gülecekleRini buLmuş. konuşmasa da mimikleriyle eğlendiRebiliyoR. o yüzden gözüm kapalı gideRim onun oynadıı filmleRe. cebimden çıkan bilet paRasına acımadan yada dvdsinin çıkmasını beklemeden.
bay evet' te öyle biR film. yani kariyeRine onlarca sitendap ve komedi filmi sığdıRmış biRinden çıkma. afişinde jim keri'yi gördüpte konusunu meRak bile etmeden salona daldığım filmleRden. sonRadan öğreniyoRuz ki konusuda oldukça eğlenceli. hayatı çok olumsuz yaşayan, heR planını eRteleyen, hatta plan yapmayan, içine kapanık, işin içinde atRaksiyon vaRsa cevabı hep hayır olan, biR bankada kRedi sorumlusu karl elın'ın hikayesini anlatıyoR film. kiççın konfidentıl'dan tanıdığım biredli kupıR da olunca atıveRdim filme kendimi. klasik giRiş-gelişme ve sonuç kısmlaRından oluşuyor film. adamımız hayatının bir noktasında, bir aRkadaşınında gazı ile "evet" semineRine katılıyoR ve karşısına çıkan tüm soRulaRa "evet" cevabını yapıştıRıyoR düşünmeden. ve film uzuyoR gidiyoR bunun doğuRduğu sonuçlaRla.
aslında film gözümüze sokuyoR elimize geçen fıRsatları üşengeçliğimiz yüzünden eRtelediğimizde neler kaçıRdığımızı. heR hayıR cevabı veRdiğimiz, bir davette, gezide, partide, akşam yemeğinde... kimlerle tanışma fıRsatını kaçıRdığımızı , neleR yaşıyabileceğimizi , ne tüR fısatları hiç göRmemiş olduumuzu hatırlatıyoR. elbette sonuçta biR holuvud filmi ve abartı sanatından besleniyoR. ama veRdiği mesaj açık. düz giden hayatımız sık sık yan yollarla -fıRsatlaRla- belli bir yöne doğRu ilerliyoR. risk almayıp yolu takip ettiğiniz süRece de karşılaşacağınız hikayeler hep benzeR. asıl iş o yan yollaRa sapma cesaReti gösteRebilmekte. bunun içinde risk almaya, üşenmemeye, eRtelememeye hazıRmıyız ?
bay evet' te öyle biR film. yani kariyeRine onlarca sitendap ve komedi filmi sığdıRmış biRinden çıkma. afişinde jim keri'yi gördüpte konusunu meRak bile etmeden salona daldığım filmleRden. sonRadan öğreniyoRuz ki konusuda oldukça eğlenceli. hayatı çok olumsuz yaşayan, heR planını eRteleyen, hatta plan yapmayan, içine kapanık, işin içinde atRaksiyon vaRsa cevabı hep hayır olan, biR bankada kRedi sorumlusu karl elın'ın hikayesini anlatıyoR film. kiççın konfidentıl'dan tanıdığım biredli kupıR da olunca atıveRdim filme kendimi. klasik giRiş-gelişme ve sonuç kısmlaRından oluşuyor film. adamımız hayatının bir noktasında, bir aRkadaşınında gazı ile "evet" semineRine katılıyoR ve karşısına çıkan tüm soRulaRa "evet" cevabını yapıştıRıyoR düşünmeden. ve film uzuyoR gidiyoR bunun doğuRduğu sonuçlaRla.
aslında film gözümüze sokuyoR elimize geçen fıRsatları üşengeçliğimiz yüzünden eRtelediğimizde neler kaçıRdığımızı. heR hayıR cevabı veRdiğimiz, bir davette, gezide, partide, akşam yemeğinde... kimlerle tanışma fıRsatını kaçıRdığımızı , neleR yaşıyabileceğimizi , ne tüR fısatları hiç göRmemiş olduumuzu hatırlatıyoR. elbette sonuçta biR holuvud filmi ve abartı sanatından besleniyoR. ama veRdiği mesaj açık. düz giden hayatımız sık sık yan yollarla -fıRsatlaRla- belli bir yöne doğRu ilerliyoR. risk almayıp yolu takip ettiğiniz süRece de karşılaşacağınız hikayeler hep benzeR. asıl iş o yan yollaRa sapma cesaReti gösteRebilmekte. bunun içinde risk almaya, üşenmemeye, eRtelememeye hazıRmıyız ?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar