bugün

maxi rodriguez

pes'te aquero-forlan ikilisinin ardında müthiş işler başarır. koyu beşiktaşlı bir arkadaşı maxi'nin golleri ile 2-0 yenmekteyim ve aquero'ya iki kişi ile basan arkadaş bunu bir türlü tutamamaktadır ve bomba cümle çıkar ağzından.

-lan bunun medium olanı varsa onu da biz alalım bari.

evet bu espriden sonra ben maçı bıraktım. bir daha da onunla oynamamaya tövbe ettim.
© copyright 2005 - 2026