bugün

rihez

selamını aldıgım insan. az kaldı dicem de baya var safağa aq. olsun yavrum, sayılı gün çabuk geçer. "sıkma tatlı canını, okşa patlıcanını" diyorum!
© copyright 2005 - 2026