bugün

yahudi

Türklerden sonra en saygı duyulması gereken halktır. Adamlar senelerce sürülmüşlerdir, ama kimliklerini korumuşlardır, istediklerini yapmışlardır ve o an gelene kadar beklemişlerdir. Satan değil, alan olmuşlardır. Ne olursa olsun, Türklere şimdilik düşman gözüyle bakmamaktadırlar. Filistin meselesi sebebiyle düşman bakışlar söz konusudur. Ama kabul edilsin adamlar tokmakçıdır.

(bkz: 2 yahudi bir şirket 2 türk bir devlet)
© copyright 2005 - 2026