bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- tüm çıplaklığımla burdayım6
- 1 temmuz kabotaj bayramı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- cüneyt arkın3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- almanya6
- istanbul6
- ekşi ekşi kokan kezo2
- başkan3
- 2026 dünya kupası28
- anın görüntüsü24
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 28 haziran 20263
- kemalist dünya26
- gönül adamı2
- thereads2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- ilkin aydın2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kemal kılıçdaroğlu15
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- kadir inanır22
- genç olmanın en güzel yanı6
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
Genel olarak başka bir insanın haleti ruhiyesinden çıkarımlar yaparak, kendilerine karakter oluşturan insanlar topluluğu.
genel dedim, çünkü edindiğim tecrübelere göre "inanmadığı için" ateist olan insan sayısı, "başkaları, çok, az, yanlış,eksik inandığı" için ateist olan insan sayısına göre sanırım az. örneklerini iş bu sahifenin arşınlarında da görebilirsiniz.
Velev ki bunlarla, tartışmaya girin, tutundukları "inanmama" temeli, o kadar sağlamdır ki, kör göze parmak örneklerden yola çıkarak size, kendilerini ifade etmek yerine, saldırarak karşılık verirler. ( teolojik yaklaşıma metaryal örnekler yani)
ve aynı zamanda, tüm ilahi dinlerin öğretilerinde de görüleceği gibi, dinde zorlama olmamasına rağmen bu insanların en çok yakındığı durum da bu zorlama olgusudur. Ha burada inananların suçu var mı?, yok mu? o başka bir seminer konusudur, ancak saygısız seviyesiz ve asıl tutarsız olan durum, bu insanların en çok yakındıkları durum olan "özgürlüğe müdahale" eksenine, bizzati kendilerinin tecavüzde bulunmalarıdır.
efendim, din karakteri etkilemeli belki, ama temel oluşturmamalıdır, ve hiç kimse, bir başkası eksik, yanlış, az ve ya çok inanıyor diye de, kendisine yol çizmemelidir.
Son olarak eklemek istiyorum, ben "yobaz" olarak tanımlanan insanlar üzerinden, din ile ilgili çıkarımları örneklem yapan zihniyeti ve o örneklerden yargılama yapan zihniyeti asıl kökten dinci * ve yobaz olarak niteliyorum.
Nefretle kınadığım,(sebeplerim zahirdir, isteyen öğrenebilir) bir yahudi atasözü vardır ki, durumu özetler ;
hiçbir müslümanı tanıdığın islam ile, islamı da tanıdığın müslüman ile yargılama.
( Don't judge the Muslims that you know by Islam and
don't judge Islam by the Muslims that you know. )
genel dedim, çünkü edindiğim tecrübelere göre "inanmadığı için" ateist olan insan sayısı, "başkaları, çok, az, yanlış,eksik inandığı" için ateist olan insan sayısına göre sanırım az. örneklerini iş bu sahifenin arşınlarında da görebilirsiniz.
Velev ki bunlarla, tartışmaya girin, tutundukları "inanmama" temeli, o kadar sağlamdır ki, kör göze parmak örneklerden yola çıkarak size, kendilerini ifade etmek yerine, saldırarak karşılık verirler. ( teolojik yaklaşıma metaryal örnekler yani)
ve aynı zamanda, tüm ilahi dinlerin öğretilerinde de görüleceği gibi, dinde zorlama olmamasına rağmen bu insanların en çok yakındığı durum da bu zorlama olgusudur. Ha burada inananların suçu var mı?, yok mu? o başka bir seminer konusudur, ancak saygısız seviyesiz ve asıl tutarsız olan durum, bu insanların en çok yakındıkları durum olan "özgürlüğe müdahale" eksenine, bizzati kendilerinin tecavüzde bulunmalarıdır.
efendim, din karakteri etkilemeli belki, ama temel oluşturmamalıdır, ve hiç kimse, bir başkası eksik, yanlış, az ve ya çok inanıyor diye de, kendisine yol çizmemelidir.
Son olarak eklemek istiyorum, ben "yobaz" olarak tanımlanan insanlar üzerinden, din ile ilgili çıkarımları örneklem yapan zihniyeti ve o örneklerden yargılama yapan zihniyeti asıl kökten dinci * ve yobaz olarak niteliyorum.
Nefretle kınadığım,(sebeplerim zahirdir, isteyen öğrenebilir) bir yahudi atasözü vardır ki, durumu özetler ;
hiçbir müslümanı tanıdığın islam ile, islamı da tanıdığın müslüman ile yargılama.
( Don't judge the Muslims that you know by Islam and
don't judge Islam by the Muslims that you know. )
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar