bugün

ateist

Ateist ölür ve öteki tarafta tanrı ile karşılaşır...

Ateist-A Tanrı-T
A- merhaba!
T- selam, tanıdın mı?
A- Şey, hayır, yok... tanıyamadım!
T- güzelim kasma artık, biz bizeyiz...
A- birden kötü oldum da!
T- bişey içer misin?
A- su var mı? abdest alıcam da...

A- bana sizden hiç bahsetmemişlerdi...
T- kitap bastık o kadar di mi ama?
A- valla şeytana uydum...
T- Niye onun kitabı promosyonlumuydu?

A- sen tanrıymışsın...
T- evet öyleyimdir...
A- ee aa oo şeeyy...fakat Nietzche der kii...
T- geç içerde onunla yüz yüze tartış istersen; sıcak
sıcak...

A- Bi cigara yakiim; ateşin var mı?
T- sağdan ikinci kapı...
A- yaa bak açıklayabilirim....
© copyright 2005 - 2026