bugün

sadece teori

teorinin anlamını bilmeyenlerce(anlayamayanlarca) teorileri karalamakta kullanılagelen basmakalıp niteleme. evet, işte tam da bu yüzden, sadece teori olmasından dolayı bilim dünyası tarafından kullanılagelir bir "olayı/olguyu" açıklamakta/çözmekte.

(bkz: teori/#4451615)
(bkz: teori ve olgu arasindaki fark/#4772146)
© copyright 2005 - 2026