bugün
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir inanır8
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- kürtçülük5
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- velvet26
- dedehatun'un elleri2
- sedat pekmez21
- salak erkek neden bu kadar çok7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- kemalist dünya19
- kürtçülerin algıları4
- ktç abinin çaylak olması5
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler2
- günün şiiri3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- galatasaray lobisi11
- ciguli kral2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- ingiliz aksanı6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- 2026 dünya kupası25
- ismet gürbüz2
- herzevekil'in biraz şey olması6
- tavuk iskender4
- borsa istanbul2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- beşar esad3
- birader yazar olmak13
- çomar putu4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
yaşlanmak, yaş almak...
Bugün yıllar yıllar sonra bu sözlüğü açtım, neler oluyor diye. Hatta neler oluyor diye de değil sadece bakmak istedim. Nerden aklıma geldi bilmiyorum, belki de gençliğe özlem. Geçmişte biriktirilen anıları hatırlama ihtiyacı...
ilk etrymi 2012 yılında girdim, kimi zaman farklı hesaplarla çok aktif oldum, güldüm eğlendim, sevdim sevildim. Binlerce entry girdim, çoğu saçma sapan bir çok olaya şahit oldum. Birbirini tanımayan, birbiri hakkında hiçbir bilgisi olmadan seveni de atıp tutanı da...
Aktif olduğunu sanmadığım uludağ radyoda mesela yayınlar yaptım, onlarca insan, winamptan şarkılar açar dinlerdik. Şimdi kim bilir her biri nerede ne yapıyor bilmediğim onlarca insan tanıdım burada. Telefon rehberimde, nickleri olan ama kapatılmış onlarca telefon numarası buldum. Umarım hepsi mutludur.
sözlük sayfalarını gezdim; tanıdık bir yüz bulur muyum diye, buldum 2-3 kişi hala burada ve çok şaşırdım. Eksi kadar aktif değiller ama olsundu.
Eskiden kelimeler ile de çok güzel oynardım, şimdi anlatmak istediğimi yazabildiğimden bile emin değilim.
Tüm bunlara bakarken yaşlandığımı fark ettim. Yaşlandık, zaman değişti. Bir çok şey yok oldu, yerine yenileri geldi. Hayatlar değişti, hayatlar kaybedildi, yeni hayatlar dünyaya geldi. Olan oldu, biz içinde çırpınıp durduk, güldük, eğlendik yerimizi devrettik.
Hatırlıyorum, bir çocuk olarak geldiğim bu mecrada şimdi kocaman saçlarında aklar olan bir adama dönüştüm. o gün yapmaktan utanmayı bırak zevk aldığım şeylere şu an yazmaya çekinir olmuşum.
iyisiyle kötüsüyle bir şeyler yaşamış ve yaş almışım. o günde bana fazla gelen sorumluluklar vardı. Yine var. Tek farkı ise artık aslında o zaman çokta büyük sorumluluklarım olmadığını görmem oldu.
Mutlu olun, mutlu olmaya çalışın. Başkalarını mutlu etmeye çalışmak ile kendi mutluluğunuzu yok etmeyin. Saygılı olun, sevin, sevilin. Eğlenin olabildiğince ama çalışın da aynı zamanda, iyilik uğruna ve kendi hayatınız uğruna.
Zaman çok yavaş ilerliyor sanarken su gibi çektiğini anladığınız zaman; sizde benim gibi oha ne kadar hızlı geçti, oysa daha neler neler yapacaktım dememek için yaşayın hayatınızı. Çünkü her geçen saniye yaş alıyorsunuz. Yaş alırken yaşayın güzel ve tek olan hayatınızı.
Ben bu satırları yazarken bile aklıma burada geçirdiğim onca zamana ait anılar ve isimler gelmeye devam ediyor. Tebessüm etmeye başlıyorum. Aslında geçmişe de hep öyle bakmak gerek.
Selam olsun, buradaki yıllar önceki tüm dostlarıma. Selam olsun, buradaki güzel dostluklarınıza...
Bugün yıllar yıllar sonra bu sözlüğü açtım, neler oluyor diye. Hatta neler oluyor diye de değil sadece bakmak istedim. Nerden aklıma geldi bilmiyorum, belki de gençliğe özlem. Geçmişte biriktirilen anıları hatırlama ihtiyacı...
ilk etrymi 2012 yılında girdim, kimi zaman farklı hesaplarla çok aktif oldum, güldüm eğlendim, sevdim sevildim. Binlerce entry girdim, çoğu saçma sapan bir çok olaya şahit oldum. Birbirini tanımayan, birbiri hakkında hiçbir bilgisi olmadan seveni de atıp tutanı da...
Aktif olduğunu sanmadığım uludağ radyoda mesela yayınlar yaptım, onlarca insan, winamptan şarkılar açar dinlerdik. Şimdi kim bilir her biri nerede ne yapıyor bilmediğim onlarca insan tanıdım burada. Telefon rehberimde, nickleri olan ama kapatılmış onlarca telefon numarası buldum. Umarım hepsi mutludur.
sözlük sayfalarını gezdim; tanıdık bir yüz bulur muyum diye, buldum 2-3 kişi hala burada ve çok şaşırdım. Eksi kadar aktif değiller ama olsundu.
Eskiden kelimeler ile de çok güzel oynardım, şimdi anlatmak istediğimi yazabildiğimden bile emin değilim.
Tüm bunlara bakarken yaşlandığımı fark ettim. Yaşlandık, zaman değişti. Bir çok şey yok oldu, yerine yenileri geldi. Hayatlar değişti, hayatlar kaybedildi, yeni hayatlar dünyaya geldi. Olan oldu, biz içinde çırpınıp durduk, güldük, eğlendik yerimizi devrettik.
Hatırlıyorum, bir çocuk olarak geldiğim bu mecrada şimdi kocaman saçlarında aklar olan bir adama dönüştüm. o gün yapmaktan utanmayı bırak zevk aldığım şeylere şu an yazmaya çekinir olmuşum.
iyisiyle kötüsüyle bir şeyler yaşamış ve yaş almışım. o günde bana fazla gelen sorumluluklar vardı. Yine var. Tek farkı ise artık aslında o zaman çokta büyük sorumluluklarım olmadığını görmem oldu.
Mutlu olun, mutlu olmaya çalışın. Başkalarını mutlu etmeye çalışmak ile kendi mutluluğunuzu yok etmeyin. Saygılı olun, sevin, sevilin. Eğlenin olabildiğince ama çalışın da aynı zamanda, iyilik uğruna ve kendi hayatınız uğruna.
Zaman çok yavaş ilerliyor sanarken su gibi çektiğini anladığınız zaman; sizde benim gibi oha ne kadar hızlı geçti, oysa daha neler neler yapacaktım dememek için yaşayın hayatınızı. Çünkü her geçen saniye yaş alıyorsunuz. Yaş alırken yaşayın güzel ve tek olan hayatınızı.
Ben bu satırları yazarken bile aklıma burada geçirdiğim onca zamana ait anılar ve isimler gelmeye devam ediyor. Tebessüm etmeye başlıyorum. Aslında geçmişe de hep öyle bakmak gerek.
Selam olsun, buradaki yıllar önceki tüm dostlarıma. Selam olsun, buradaki güzel dostluklarınıza...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar