bugün

beko

bir çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi aldığımız marka. 3 aydır kullanıyoruz ve şükür hiç sorun yaşamadık. Üstelik akıllı ekranın üstü hafif çizikti adamlar gece gündüz aradılar değiştireceğiz özür dileriz falandı filandı diye. Teşekkürler Beko.
© copyright 2005 - 2026