caddebostan

Şu an gitmek üzere otobüste olduğum bir semt. En son 17 gün oldu gitmeyeli. :-)
Edit: hava bozukluğu nedeniyle vazgeçtim. Yarın giderim artık. *
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026