bugün

nervio

Vermiyo mu E abla ….. *

Sekizinci nesil o kadar kötü müyüm ya ben hiç farkında değilimdmxmssm. Neyse güzel dilekleriniz için teşekkürler. iyiyiz iyiiiii.
© copyright 2005 - 2026