bugün

abridgeeeee

Pazar günü de çalışacak emekçi.
En azından masabaşı ve kıyafet engelim (kurumsal olmak kaydıyla) yok diye seviniyorum. Yaz mevsiminin gelmesiyle beraber tulumlarımı giyip salına salına işe gideceğim. Evet.
© copyright 2005 - 2026