apo piçtir piç kalacak

--spoiler--
akp-mhp liler varken yazmayın cimere şikayet ederler.
--spoiler--

#ak partiliyim apo piçtir. hadi bakalım ben delikanlı çıktım ama sizinkilerden ses duymadık malum süreçte#

Sizinki kim, bizimki kim? Değil miyiz ki aynı vatanın evladıyız; o halde ayrımcılık yapmaya gerek var mı? Bütün siyasilerin Allah belasını versin! Apo piçtir. Görüşenler de öyle... HDP, Dem ve artık ne başka fokun soyu ise; aleni terör destekçisidir. Bunlarla görüşmek -partileri dışında- kahpeliktir; çünkü resmi olarak tanınan bir partimsiler. Bunların kafasına vuracaksın! Elinde silah olanların da silah namlularını bir taraflarına monte edeceksin! Tererü çözmek gayet basit: NATO askerini sok sınıra; az da o gavatların askerleri ölsün! Bak o vakit terör kalıyor mu? Kip diye kesilir. Net.
© copyright 2005 - 2026