bugün

otobid

Kardeşim Otobidle sattı arabayı. Hem de gayet iyiye sattı. Açık arttırma sistemi varmış sanırım. Onu kullanabiliyorsun satışta. Bu önemli bir imkan bence. Şartları karşılayan her araç için uygulanabiliyor ve kayıp ihtimali de kalmıyor böylece.
© copyright 2005 - 2026