bugün
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- göte giren şemsiye4
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- gana3
- hırvatistan5
- kolombiya6
- portekiz7
- ingiltere3
- japonya8
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- özbekistan5
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- isveç2
- hollanda2
- nasılsınız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- ırak3
- ekvador3
- fildişi sahili3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- suudi arabistan2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- almanya6
- paraguay3
- saraca finch house7
bunca saygısız, ince düşüncesiz, bencil, şımarık insan arasında bin bir türlü saçmalığa maruz kalırken azalacağına artan sorun.
mesela terapinin bana tek getirisi hoşlandığım yaş grubundaki kadınlardan koptuğumu bana göstermek oldu ve daha çok zarar verdi.
geldiğim noktada da sadece benim hatalarımın değil, benim dışımda bir sürü konu ve insanın hatası var. bana verilen tavsiyeler de sadece sinirimi bozmaktan öteye gitmiyor.
tam bir boşluktayım ve ölene kadar da orada kalacağım. bunu ben istemedim. bu hayat denilen saçmalık hayatımda sadece benim kararlarımın önem taşımadığını gösterdi. sırf bu yüzden içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. çünkü bana uygun görülenin beni tatmin etmeyeceğini biliyorum.
ne hayatına son verebiliyorsun ne de mutlu olabiliyorsun. ne kadar saçma ve gereksiz bir sürece maruz kaldığımı anladıkça çıldırıyorum. üstelik çözüm de yok umut da. sadece insanların beni rahat bırakmasını istemiştim onu bile çok gördüler.
ne diyebilirim ki ? bu saçmalığa sürüklenip gidiyorum işte, zaten çok uzak olmayan bir gelecekte ölümü beklemek için kimsenin beni tanımadığı bir yere taşınacağım. ne de olsa değişen bir şey olmayacak.
mesela terapinin bana tek getirisi hoşlandığım yaş grubundaki kadınlardan koptuğumu bana göstermek oldu ve daha çok zarar verdi.
geldiğim noktada da sadece benim hatalarımın değil, benim dışımda bir sürü konu ve insanın hatası var. bana verilen tavsiyeler de sadece sinirimi bozmaktan öteye gitmiyor.
tam bir boşluktayım ve ölene kadar da orada kalacağım. bunu ben istemedim. bu hayat denilen saçmalık hayatımda sadece benim kararlarımın önem taşımadığını gösterdi. sırf bu yüzden içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. çünkü bana uygun görülenin beni tatmin etmeyeceğini biliyorum.
ne hayatına son verebiliyorsun ne de mutlu olabiliyorsun. ne kadar saçma ve gereksiz bir sürece maruz kaldığımı anladıkça çıldırıyorum. üstelik çözüm de yok umut da. sadece insanların beni rahat bırakmasını istemiştim onu bile çok gördüler.
ne diyebilirim ki ? bu saçmalığa sürüklenip gidiyorum işte, zaten çok uzak olmayan bir gelecekte ölümü beklemek için kimsenin beni tanımadığı bir yere taşınacağım. ne de olsa değişen bir şey olmayacak.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar